/Paulina

Här har ni en utav min barndsoms kompisar från haninge som jag har bäst kontakt med idag. Nämligen Lutchino (jag kan fortfarnade inte stava hans namn) okej, kankse inte finaste bilden på oss och jag står med ett sugrör i munnen (?) Fråga mig inte ens varför. Vi har "känt" varandra sedan 3 och har i stort sätt alltid bråkat bara för att han kallade mig för emo, han är ett ritkigt housefreak där också. Och går runt och dansar fjortisdans hela tiden, ja man är ju som han är :)

Och hära är en väldrigt gammal bild på mig och Cristina Ebenfelt, som jag har kätn drygt ett år nu. Jag kan beskriva henne med 3 ord. Hon är solklart den skönaste männsikan i värden, finns ingen roligare, med henned "ahj" och "hallejomala" garavade som fan åt dig hela tiden kommer du ihåg ? Vil har glidit ifrån varandra mycket, men det är lite synd. Cristina Beatríce Ebenfelt, eller ebenfet som min pappa säger (?) haha

Och hära är melissa parapryia :d En tjej som kankse är lite osäker på sig själv. Men hon är helt härlig och så jävla rolig, hon är så himla generös och henne har jag känt i drygt  2 år nu. Kommer helt seriöst aldrig glömma"våra" tider eller hur man nu ska utycka det ?

Alexandra "ballie" Johansson. Anlednngen till att vi är dom vi är idag, pga av varandra. Vi har vart som hund och katt och som ett lås och nyckel upp och ner under dom här snart 3 åren som vi haft. Vi har dock glidit ifrån varandra galet mycket, men det finns ändå dära. För du är en av dom få personenen jag menat när jag säger, jag älskar dig

(hittade ingen bild på mig och ballie)


Kommentarer
Postat av: inte anonym längre ...

va gulligt :)

har läst din blogg sen juli .



iafl ganska kul att du uppdaterar så här sent , blööh har fått insomnia typ :P §

2009-01-10 @ 06:58:59
Postat av: Johanna <3

sötnos.



missa inte min tävling där du vinner super fina

pärlöronhängen. läs mer om det på min sida !



KRAM.

2009-01-10 @ 11:56:40
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild på ballie! (ironi)

alla vet att det är du som har gjort så att hon har fått mögel i näsan och på örat !!! jätteshysst. jag tror att hon verkligen blir glad när hon ser den där bilden !

2009-01-10 @ 14:24:45
Postat av: Anonym

plus ögonbrynen hon har inte ens sånna ögonbryn, vilken jävla kompis du är inte konstigt att du bara har typ 1 kompis när du håller på som du gör du kommer inte ha några vänner kvar snart du behandlar alla dina vänner som skit

2009-01-10 @ 15:43:43
Postat av: julia o nadya

besök oss & våran blogg <3 :)

2009-01-10 @ 18:01:38
URL: http://shobra.blogg.se/
Postat av: Anonym

luciano stavas de

2009-01-10 @ 18:46:19
Postat av: paulina

haha, det är en av din bästa bildera jag har, + at den har hon fixar själv ditt anomnma retard

2009-01-10 @ 19:11:21
URL: http://sweetandsaour.blogg.se/
Postat av: paulina

haha, det är en av din bästa bildera jag har, + at den har hon fixar själv ditt anomnma retard

2009-01-10 @ 19:12:03
URL: http://sweetandsaour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Paulina, vart har du köpt din svarta mössa? Svara gärna i ett inlägg! Puss

2009-01-10 @ 20:09:34
Postat av: Anonym

jag tycker att det ska vara du & ballie.

ni passade bäst tsm om man kan säga så

2009-01-10 @ 20:28:26
Postat av: Anonym

vad hände mellan dig och ballie, förut va de liksom paow och ballie, sen hörde jag från en kompis att ni typ hade en fight i stan och grejor, även om det inte angår mig eller nån annan skulle jag gärna vilja veta (a) .

2009-01-10 @ 23:20:56
Postat av: Anonym

vad fan har ballie i näsan?

2009-01-10 @ 23:25:50
Postat av: Anonym

Bli medlem på http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124001



och få gratis prestent kort! Helt gratis, kan jag lova! Bli medlem nu och börja med 50 poäng! :) Super bra, mina present kort har redan kommit :D

2009-01-11 @ 00:19:00
Postat av: asa

Kan du bara svara på en fråga?:P har inte din kompis jennifer varit med i insider på tv3?

2009-01-11 @ 01:20:22
Postat av: Anonym

uppdtaera nån gång förfan

2009-01-11 @ 02:27:03
Postat av: Anonym

Tycker det var mkt roligare när du och ballie var med varandra, man såg på en gång hur ni passade ihop!

2009-01-11 @ 15:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0