nyttig ?

Jora inte för att jag har något speciellt nyårlöfte, men jag ska börja träna och bli nyttig. Eller tagga ner på sockeret, eftersom jag har en stoooor tillgång till godis och glass i stora glass. Och säg något litet barn som tackar nej till gratis godis (jo ni som undrar varför, så äger min pappas en massa mataffärer "Vi"".. muums, jag och jenoa kör bara .. Jag funderar mer på att gå upp i vikt, och ett bra tips är att börja träna och äta mera och nyttigt, så går man upp dåfära "fint".. men nu ska jaggå in oh väcka jenoa. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

aso va äru för låg person :S?

snälla kolla dessie saknarej fett mke. & du ba langar största diss.ja tycker ni ska snacka ut, nte på telefon elr sms. utan ute, ni kanske kan sätta er & fika & sen snacka ut, aso. ni va som systrar!

2009-01-11 @ 11:48:10
Postat av: Anonym

:O Då kan du ju äta ben & jerrys i mängder :O Fyfan va orättvist, vill oxå att min pappa ska äga mataffärer. Kan du bara gå in och ta de du vill ha och slippa betala alls?

2009-01-11 @ 15:12:55
Postat av: Anonym

haha, min pappa äger oxå en "vi" mataffär, du behöver inte skryta om det, det är inte stort att ha en pappa som har en mataffär :S ? du skriver typ det i varje inlägg..

2009-01-11 @ 15:52:42
Postat av: Anonym

men shit, vill hon skriva om de så är väl de hennes val? Hon kanske är stolt över att hennes pappa äger en mataffär .. Vad är problemet med de lixom?

2009-01-11 @ 18:34:39
Postat av: Tusenstjärna

Vilken butik är det?

2009-01-13 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0