nejnej

Jag ska inte sluta blogga för ngn kille, det är inte ens ngn stor sak ;oo Its not a big deal. Jag överlever , tycker bara lite synd om mig själv just nu. Men det går nog över,. Har legat och snackat lite i telefon med balle, om livet och hur man lär sig uppskatta saker mera om man åker ifrån dom personerna. Ka gå in mera på dealj sen. Jenoa är hära, och sitter och dricker oboy.. Hehe någonting som jag aldrig riktigt gillat Men vi ska ut och träffa maria sanet, vi kankse ska träffa henne i skärholmen. Men vi får se, ni ska få se hur jag ser ut snart, ska bara sminka mig ;d puuusss

Kommentarer
Postat av: Snälla svara på dennna fråga ;)

När går du och lägger dig en vanlig dag?

Tillexempel en onsdag? När det är skola dagen efter .?

2009-01-13 @ 18:55:58
Postat av: Snälla svara på dennna fråga ;)

När går du och lägger dig en vanlig dag?

Tillexempel en onsdag? När det är skola dagen efter .?

2009-01-13 @ 18:56:12
Postat av: Anonym

vart skickar man headers till dej ? :p

2009-01-13 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0