godmrogoninlägget ;d

Hellu, förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Men nu är det så att min pappa fastnade framför datorn till kl 3 på natten *suck*.. Anyway. igår så var jag med Dessie. Vi har faktiskt blivit kompisar igen. Hon ligger och sover i mitt rum, haha jätte söt. Men har ni tänkt på en sak ? Om ni kollar i några inlägg under, så har faktiskt min stavning blivit bättre. Eller med andra ord så tänker jag mera på mina stavfel. Hehe.. Men nu ska jag pallra mig iväg till skolan *puuss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och dessie kompisar igen ? :O OMG

men grattis då..önskar de vore så lätt

2009-01-16 @ 08:28:47
Postat av: fucking idiot jävel du är!!!!!!!

asså du, jag tycker att du ska tänka innan du skriver någonting din jävla blondin! FATTAR DU INTE NÅGONTING? NEJ....DU E JU SÅ FUCKING BLOND OCH DUM. JÄVLA WHITE TRASH ALL OVER THE PLAAAAAAACE!!!!!!!! din dumma fula fjortis, kan inte du skjuta dig eller någonting?



OCH OM FOLK ÄR BLATTAR?!!!!!!1 JÄVLA FUCKIONG RASIST, HUR TÄNKER DU? JÄVLA SWEDIE!!!!!!!!!!!!! DU E SÅ HIMLA IDIOTISK!!!!!!!!!!!! och om folk bär slöja,. lek ej blondinbella, fattar du?!!!?!!!!!! på gud om du vill asäga någonting, jag vill träffa dig sen kmr jag spotta dig i ditt fucking ansikte som e fullt med smink.. jävla hor-rasist!



om ja hittar en till kommentar som har me rasism o göra kmr jag att anmäla dig, din jävla TRÅDSMALA SKIT!!



(TUNGASTES.BLOGG.SE) HADE SÅ JÄVLA RÄTT ATT NI Ä'R WHITE TRASH, DU E BARA EN DUM BLONDIN SOM SNART KMR BLI ANMÄLD OM DU FORTSÄTTER, OKEJ?! FATTAR DU?! JÄVLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-16 @ 09:02:39
Postat av: Anonym

såg nyss att du hade skrivit illa om blatte tjejer. asså släng dej i väggen, vi är mycket snyggare än er. ni är fan horer som visar sig upp för killar för att bli knullade!!! ni har fhhaaan inget liv din lilla jävla hora. våga skriva så där en gång till om brunnetter och jag slår dej., jag lovar om jag ser dig du kommer att få fett med stryk. ja kmr att anmäla dig snart fattar du?!?!?!?! våga skriva en gång till om blattar så km r ja anmäla digg

2009-01-16 @ 09:04:19
Postat av: Anonym

asso, kolla. de är inte okej att honskrver rasist grejer om blattar. men asso för de betyder de inte att ni blattar kan komma och säga att swedier e horor? vafan :S ni ska ha lika mkt respekt mot svenskar.

2009-01-16 @ 11:13:40
Postat av: Irre

hmm ingen ska väl säga skit om nån ras egentligen.

men du som sa att du ska anmäla?

kan man verkligen göra det om man bara blir kallad blatte?



Jag tycker att det e rätt underligt...

"blattar" får kalla svenskar för en massa fula saker men inte tvärtom? hur kommer det sej?

Kommer aldrig att förstå mej på det..



Dessutom känner jag BÅDE svenskar o invandrare som beter sej som skit.

så inga e helgon.



men dom som kommer utomlands ska inte tjabba i överlag, det ÄR sverige..det e en annan kultur o regler, det e till att följas.

samma sak skulle vara om svenskar flyttade till erat land!

ni borde väl vara tacksamma för att ni får bo här!

passa det er inte så flytta då!

sluta klaga ffs. nej ni har ingen makt här..ni är inte födda här.



o svenskar borde klaga ännu mindre.

sverige e inte så jävla svenskt längre nej jag vet.Men om dom dom inte fuckar sej med er, så öppna inte käften!



klarar man inte blattar..ät inte tacos, pizza o kebab. o sluta o lyssna på MTV music där det består 90% av neger rnb.









för övrigt, qul att du & dessi har blivit vänner igen, var rädd om henne e en bra tjej :o)

2009-01-16 @ 11:58:02
Postat av: Anonym

hon sa inte blatte, hon började säga snacka om slöjor o.s.v!!!



HÅLL TYST ALLA NI, FETT TRÖGA... HON SKREV RASISTISKA SAKER, JAG KAN ANMÄLA OM JAG VILL!!!!!



PATETISKA NI E!!!



palla låta andra försvara ;)

2009-01-16 @ 13:15:43
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!!

DITT DUMMA AS PAULINA , LYSSNA PÅ MIG, DESSIE, DISSA HENNE! HON ÄR INTE BRA FÖR DIG!!! USCH PUSCH PÅ HENNE, HON FÅR DIG ATT SE SKABBIG UT. BLOGGEN FÖRSTÖRTS!!! USCH HUR KAN DU PAOW??????? dumma jävel









Till alla blattar osv:

vart har hon skrivit illa om blattar? :S

2009-01-16 @ 13:17:32
Postat av: ahahaha

BLATTAR ÄR SÅ ÄCKLIGA med era fula STORA NÄSER. snacka fan inte skit om oss svenska. Bara för vi är snygga , haha

2009-01-16 @ 15:33:02
Postat av: Anonym

haha men va fan ge dej! bara för att man snackar om slöjor kan man väl inte anmäla nån? :o)

om det handlar om en arbetsplats el liknande.



Folk kan inte ens anmäla kissie då hon poserade med "slöjor" o höll koranen i handen.



det e så typiskt er religösa!

ni får klanka ner på oss som inte e troende men vi får inte öppna käften o säga att det inte finns någon gud, iaf inte det sättet som ni tror på.





Jag har sett MÅNGA svenskar med stora näsor, e dom också fula eller?

dubbel-moral stupido ;o)

När svenska tjejer åker till turistöar tänker killarna "ligg..om dom inte vill... våldta", ja gud va snygga dom svenska tjejerna e..

hedern i sverige, utomlands? inte det minsta.

2009-01-16 @ 15:43:39
Postat av: Henrik

Haha, okej. Först ni som skriver att ni ska anmäla henne. Hon kan anmäla er för ni trakasserar henne och hotar henne när ni säger att ni ska slå spotta på henne osv. Så det är snarare ni som säger så som ligger illa till. Sen skriver ni själva "vi är mycket snyggare än er. ni är fan horer som visar sig upp för killar för att bli knullade!!!" asså här menar ni att det är inte okej att hon skriver dåligt om blattar, men det är helt okej att ni skriver så om svenskar? Dubbelmoral. Det man kan märka att åldergränsen på läsarna är omkring 12-15 ord som inte förstår så mycket och kan inte argumentera för sin sak. Tänk på hur ni uttrycker er, för det är ni som har gjort fel nu inte hon. Nu såg inte jag vad hon skrev i sitt inlägg, men har utgått ifrån vad ni har skrivit här i kommentarerna och man blir fan mörkrädd. Väx upp

2009-01-16 @ 16:24:38
Postat av: erica!

åh fan vad kul :O :D grattis eller vad man säger hihi :) föresten, varför typ bråkar ni på paows blogg? gör det nån annanstans vafan :o

2009-01-16 @ 17:12:04
Postat av: Anonym

haha så töntigt.. varför äns bry sig, ta inte åt dig om du blir kallad blatte vafan

2009-01-16 @ 18:08:34
Postat av: Anonym

du som skrev att blattar är äckliga, asså think before you act lilla gumman!



asså det är FEEEEEEL att säga så!



vad menar du med "ni som e såå religiösa", låt oss vara det. har du problem ellr? bara för att du inte fattar någonting...



nej, jag tänker inte anmäla henne...okej vi säger jag använde det som ett hot, SKOJAR NI?!?!?!?!?!?! asså herreguuuuud vad synd! håll bara tyst tack

2009-01-16 @ 19:31:26
Postat av: Anonym

hon kommenterade en annan blogg, om det inte var hon så spelar någon annan henne!!! bloggen hette tyyp: eeriikkaa eller eerriinnaa , minns inte... o det var ett inlägg om sånt sen skrev du någt....

2009-01-16 @ 19:33:29
Postat av: Anonym

HAHAH VAD SKREV ORRE PAULINA ? hatar den äckliga fjortisen !

2009-01-16 @ 23:25:24
Postat av: Marie-Clarisse

Så fulla av hat ni är mot varandra. Så bitchiga... Fatta - ni måste hålla sams för att överleva patriarkatets makt över er! No sisterhood - no future!

PEACE in mind is the answer!

2009-06-11 @ 20:27:06
Postat av: Linn

Oookej, assa jag har ju bara typ en åsikt, nt om inlägget som man egentligen är meningen att ska kommentera utan de stora bråket här, kan nt ngn av er om bråkar göra en blogg där ni kan bråka så slipper ni förstöra Paows blogg!!

2009-06-17 @ 16:52:31
Postat av: Gina

Kolla in min blogg där jag humoristiskt video bloggar om invandrare,moskeér och kända bloggare. Hittils har kända bloggare som bla gaybloggen.com äslkat de.CHECK IT OUT!



XOXO Ana Gina

2009-08-29 @ 04:07:57
URL: http://anagina.blogg.se/
Postat av: Omar

SWEDIE!!!

2010-03-12 @ 18:51:21
Postat av: SVENNE

BLATTAR LUKTAR Skiiiiiiiit!!!!!!!!!!

2010-03-16 @ 12:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0