Godmrogon ?

Hello, vaknade nyss. Somnade runt kl 8 igår, låg och snackade med jaui, jaui.blogg.se (kolla in henens blogg). Så jag är inte den enda som vänt helt och hållet på dyngnet ? Fast hon somnade runt 10 och vaknade run 4 ? Så hon kom hem till mig och var med jenoa, fast jag låg och sov (?) värdelöst, har sovt bort ett helt lov. Aja. Okej angående ipadresserna, ja okej. Har kollat upp det, alla blogg.se  har inte samma ipadress, men hur fan skulle den då vara liakdan som en fjortisblogg ? DEt undar jag faktikst, alla har ju olika. Men ipadressen på datorn är nog lite svårare att få fram när man är så pass ung som dom flesta här som läser min blogg är ? Och nej det är inte jag som gjorde fjortisblogg, jag kan svära på min mammas grav. Jenoa gick nyss härifrån, och jag bröjar känna mig lite krasslig.  Så ska nog inte gå ut idag, lovar att blogga hyfast mycket idag om jag orkar. / P


Och hära är en bild på min äslakd jenoa !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du somnade åtta IDAG inte igår!

2009-01-06 @ 19:42:15
Postat av: Anonym

aa precis idag inte igår, för jag låg och messa med dig din tönt!!! förresten så är det du och den där jenoa som har gjort fjortisbloggen, det står på cristinas blogg din töönt och väldigt BUSTED din fitta!

2009-01-06 @ 20:48:56
Postat av: Jaui

haha du sov när jag kom du låg i sängen i ett kolsvart rum och mumlade xD så söt paulina:) förästen, söt bild på jenoa :)

2009-01-06 @ 22:10:02
URL: http://jaui.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara så du vet så är det jätte enkelt att kolla up IP adressen

2009-01-07 @ 16:03:36
Postat av: Anonym

jenoa är mkt sötare än dig

2009-01-07 @ 17:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0