Godmorogn

Hejsan, ojoj jag somnade kl 5 igår. Dyngnade ju. Så jag vaknade nu, bra ju. Ska ta en dusch. Och jag blir galen får inte av mig ringen ! Och ni som undrade vart den kommer ifrån så kommer den från UR&PENN den kostar 20 kr på rean. Annars kostar den väl 40 tror jag ? Läppstiftet är från vivaladiva och  kostar 55 nummer 78. Och nageckaet är också från vivala diva och kosat 45, nummer 11 tror jag. För det var den "mörkaste" rosa som fannas. 
Och köpte jag ett par skor från h&m. Och jag är galen i alla skor som har "öpppen tå" tycker att dom är snygga ! Fast dom var så billiga så jag kunde inte låta bli ! Endasta 198. Och tröjan kostae också bara 198. :O


Kommentarer
Postat av: L

vart kommer tröjan ifrån`? :)

2009-01-12 @ 17:39:39
Postat av: Lissi

Kan inte du visa upp outfit varje dag & videoblogga ! Jag äääälskar din klädstil din är såå fin

2009-01-12 @ 19:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0