Godbye

Så hära ser jag ut idag.. ungefär. Messa och busring om ni vill, 0708978900..

Kommentarer
Postat av: a

fint, kan inte du video blogga mer? de är roligare att läsa bloggen då:)<3333

2009-01-04 @ 11:52:46
Postat av: Bella

Skit söt :)

2009-01-04 @ 13:13:15
URL: http://bellaholic.blogg.se/
Postat av: s

söt bild :)

2009-01-04 @ 13:38:56
URL: http://larssonochsjogards.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e fin när du stänger käften

2009-01-04 @ 14:45:58
Postat av: Anonym

vrf har alla jackor på sig är det kallt?

2009-01-04 @ 16:46:23
Postat av: Anonym

du har sjukt ful mun, och skulle det inte vara för dessie skulle du ha fult missfärgat hår och inte blont, ni var fan sjukt tajta, du är patetisk

2009-01-04 @ 16:48:08
Postat av: ANDREA

paulina du är så jävla omogen, dessie är sååå mycket mognare. usch, spottar på dig. töntigt när du skrev " paulina eller dessie " är du sjuk eller ?`när är fan bästavänner och ni håller på såhär mot varann, speciellt du paulina, du tror dig vara bättre än dessie men bääääähä hahahahhahahaha DESSIE ÄR SÅÅÅ MYCKET MOGNARE !!!!!!!!

2009-01-04 @ 16:51:58
Postat av: Anonym

Postat av:

vrf har alla jackor på sig är det kallt?



2009-01-04 @ 16:46:23



det är fett kallt ute. har du missat nåt elr ?

2009-01-04 @ 17:40:38
Postat av: Anonym

hej min lilla godisflicka!

2009-01-04 @ 18:50:47
Postat av: Anonym

ASSO LÄGG NER VA(?!)

Paow får väl göra vaffan hon vill!?

Elr NÄÄ dy är ju ER hon LYSSNAR på!

Hah nördar hon får göra vafah hon vill

att ni läggeer ner tid (vet att jag kommenterar men ändå:))puss

2009-01-04 @ 18:56:13
Postat av: MIMMI

Fan håller med Andrea! Asså paulina du är så omogen så det inte är sant. Du tror att du är så jävla perfekt hela jävla tiden!! Fan vill bara slå ner dig ditt fula fan. Jag gillade dig lite förut men efter att du skriver ''paulina eller dessie'' så blir du inget i mina ögon, så jävla patetiskt bara för att det här är din blogg så tror du att alla kommer att skriva att dom gillar dig bättre, och jag har inte derekt räknat hur många som sa att dom gillade dig mest, men endå hela jävla grejen är så omogen och så håller verkligen inte Dessie på! Man kan ju undra vad fan det är med dig. Du värkar fan helt jävla störd i huvet. Du är så jävla ful och äcklig! Fan man blir illamående bara av att se dina fula 10000 miljoner gånger redigerade bilder!!! ååh fan du är så jävla ful och så tror du att du är världens största modebloggare och att alla i hela världen bryr sig om var du har köpt dina kläder och smycken och att alla tycker du är ''cool'' när du skriver att du ska på fest. Asså jag har hur många klagomål som helst som jag bara vill att du ska verkligen ta åt dig av, för endå om du säger att du inte tar åt dig så vet jag att du gör det. Alla tar åt sig när folk hackar på en och du är ingen speciell så du tar också åt dig !!!!!

Jag hatar dig din lilla sminkorre med fondation (skiter i hur det stavas) på läpparna !

2009-01-04 @ 19:15:57
Postat av: Anonym

Fan håller med Andrea! Asså paulina du är så omogen så det inte är sant. Du tror att du är så jävla perfekt hela jävla tiden!! Fan vill bara slå ner dig ditt fula fan. Jag gillade dig lite förut men efter att du skriver ''paulina eller dessie'' så blir du inget i mina ögon, så jävla patetiskt bara för att det här är din blogg så tror du att alla kommer att skriva att dom gillar dig bättre, och jag har inte derekt räknat hur många som sa att dom gillade dig mest, men endå hela jävla grejen är så omogen och så håller verkligen inte Dessie på! Man kan ju undra vad fan det är med dig. Du värkar fan helt jävla störd i huvet. Du är så jävla ful och äcklig! Fan man blir illamående bara av att se dina fula 10000 miljoner gånger redigerade bilder!!! ååh fan du är så jävla ful och så tror du att du är världens största modebloggare och att alla i hela världen bryr sig om var du har köpt dina kläder och smycken och att alla tycker du är ''cool'' när du skriver att du ska på fest. Asså jag har hur många klagomål som helst som jag bara vill att du ska verkligen ta åt dig av, för endå om du säger att du inte tar åt dig så vet jag att du gör det. Alla tar åt sig när folk hackar på en och du är ingen speciell så du tar också åt dig !!!!!

Jag hatar dig din lilla sminkorre med fondation (skiter i hur det stavas) på läpparna !

2009-01-04 @ 19:16:42
Postat av: Anonym

okej, ni som har vänt sig mot paulina nu, varför läser ni fortfarande hennes blogg? om ni nu haaaatar henne så mkt, then why are u still here??

ni kan väl lika gärna dra till dessies bloggg nu om ni föredrar henne bättre. för vrf stannaa i ngns blogg som man nu ogillar tkr jag är patetiskt. äre bara för att få chansen att kommentera ännu mer elaka kommentarer när hon lägger upp ett nytt inlägg lr?? ere det ni väntar på, det e ju omoget då! tkr oxå att det är omoget att vissa av er tyckte att hon var söt förr då ni gillade henne men att hon nu blivit ful för det hon gjort mot sin bvän. det är väl oxå omoget!!! asså jag kan tycka att någon är söt fast jag kanske hatar personen ifråga iaf. om vi typ säger att jag "hatar" paulina så tycker ändå att hon fortfarande e söt men jag hatar henne inte. man kan inte hata någon för ens utseende bara för ens personlighet...YTLIGA MÄNNISKOR!! (& jag vet att jag slösat bort nåra minuter på detta kommentar men man alla har ju sina egna åsikter lr hur!)

2009-01-04 @ 19:34:38
Postat av: Anonym

dessie liknar bajs och är ful som stryk

2009-01-04 @ 20:10:40
Postat av: Anonym

desireee diareeeeee

2009-01-04 @ 20:10:56
Postat av: Anonym

PAOW ÄR SJUKT SNYGG <33333333333333

2009-01-04 @ 20:43:04
Postat av: furelid

PAAAAOOOOOWWWWW!!!!

2009-01-04 @ 20:52:52
Postat av: Anonym

skriv en bok

2009-01-04 @ 21:43:40
Postat av: Anonym

skriv en bibel

2009-01-04 @ 21:44:03
Postat av: Anonym

Asso jag fattar inte vrf ni skriver så taskiga saker LÄGG NER!!!

ni vet att hon tar åt sig soo what?

Vem gör inte dt?

Och vet ni vad, Om ni vill ha skulden för att hon ska li galen så vissst!

Hursomhelst tror jag inte dt men ÄNDÅ IDIoT UNGAR!!

Läs inte blogghelvetet om dt är så jobbigt

2009-01-04 @ 21:58:25
Postat av: Anonym

HÅLL KÄFTEN MED ATT SÄGA ATT PAULINAS MUN ÄR FUL. NI ÄR FITTOR ALLIHOPPA SOM SÄGER DET, KOLLA HUR SJUKT JÄVLA FIN HON ÄR!?

2009-01-04 @ 22:53:34
Postat av: oliwia frndens

asso shit asso. alla ni är patetsika som sitter och skriver sånt hära om paulina ! . Ingen ser lika dan ut på jorden! det finns INGEN som ser lika dana ut! tyvärr så gör det inte det ! . jag vill fan inte se mer ni sitter och skriver om paow det är fan inte snällt! jag känner inte paulina men det skiter jag i hon verkar jävligt snäll! och hon är grymt fin! hon har jävligt många som undrar vart hon köpt sina kläder ifrån det är derför hon skriver vart hon köpt dom och vad dom kostar. så klaga inte på det, det är ju bara för alla undrar ! . och jag gillar paulina jätte mycket och jag vill attt ni lägger ner! ska ni klaga på henne klaga te min blogg iaf jävla miffon!?







jag heter frnden@ på pea!

2009-01-04 @ 23:02:22
URL: http://oliwiafrnden.blogg.se/
Postat av: sara

DESSSSSSIIIIIIII

2009-01-04 @ 23:19:25
Postat av: Anonym

snälla alla som komenterar, ge er och skaffa er ett liv., det heter inte godbye det heter goodbye

2009-01-04 @ 23:20:21
Postat av: k

men guuud vad ni gaggar! jag tycker att paow är snygg och söt blablabla+att hon är skiiiiittt lik nanna grönvallll!! hahah, lite kul! men jag tycker att de är paow och dessi som är coolast tillsammans

i ngen annan kan återskapa deras förhållande!

kommigen paow o dessi bli ett igen!!!!!





2009-01-04 @ 23:30:36
Postat av: Anonym

HEJ SMINK. JÄVLA ÄCKEL, du e fortfarande fjortis.

2009-01-04 @ 23:36:22
Postat av: Anonym

men herregud. vad ska paulina göra då? ni säger att hon är så jävla ful men vad ska hon göra åt saken? hon kanske tycker att hon är fin i mycket smink låt henne ha det då - sålänge ni säger att det är fult och ni själva inte har det så är det ingen som bryr sig.



och glöm inte att det här är HENNES blogg. som en dagbok. skriver man inte vad man gör där? jag tror hon mer lägger in sina "otroooligt redigerade bilder" ( hur mycket vet ni ens om hennes bilder? ) och sina outfits för att hon nog själv vill inte för att hon tänker "nej jag måste sluta med det här läsarna gillar det inte." och om hon skriver att hon ska på fest och det är så töntigt, vafan? fortfarande hennes blogg/dagbok det är precis som att skriva nu ska jag gå ut och gå.



varför orkar ni ens bry er om hon nu är så himla patetisk, varför ska ni då slösa tid på henne?

2009-01-04 @ 23:41:52
Postat av: cissi

Söt! Vart har du köpt halsduken ? :)

2009-01-04 @ 23:49:56
URL: http://tcmn.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså alla skriver skit men jag är kille och jag lovar, ni är snygga ;)

2009-01-05 @ 00:01:28
Postat av: Anonym

Ber du om att folk ska busringa dig ?

2009-01-05 @ 00:03:41
URL: http://micaelis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alltså du Andrea och Anonym, jag säger exakt samma sak som en anonym hade skrivit, SKRIV EN BOK!

ingen bryr sig om hur sura ni är på Paow för hon bråkar med dessie? Tror ni att hon bryr sig eller?! Hennes egna fucking val vem hon bråkar med och hur hon bråkar med den personen?! Jag förstår att dom bråkar Dessie är ju taskigt fjortis och ful och helt jävla pantad om,

- hej jag heter dessie det är sjukt fint och rosa är min sjukt finaste favorit färg och det är helt sjukt underbart och jag älskar smink och rosa läppstift det är så sjukt gulligt och jag är sjukt mycket fjortis det är sjukt barbie!!

Paow är bäst, dessie är bara fjortis.

2009-01-05 @ 00:08:43
Postat av: Hanna

Alltså du Andrea och Anonym, jag säger exakt samma sak som en anonym hade skrivit, SKRIV EN BOK!

ingen bryr sig om hur sura ni är på Paow för hon bråkar med dessie? Tror ni att hon bryr sig eller?! Hennes egna fucking val vem hon bråkar med och hur hon bråkar med den personen?! Jag förstår att dom bråkar Dessie är ju taskigt fjortis och ful och helt jävla pantad om,

- hej jag heter dessie det är sjukt fint och rosa är min sjukt finaste favorit färg och det är helt sjukt underbart och jag älskar smink och rosa läppstift det är så sjukt gulligt och jag är sjukt mycket fjortis det är sjukt barbie!!

Paow är bäst, dessie är bara fjortis.

2009-01-05 @ 00:08:51
Postat av: Anonym

Paow jag tycker att du borde fortsätta att video inlääg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tycker att du har sån humor och är kreeeeeeatiiiv!!!!!!!!!! Sååååååå Snäääääälla söööööööta paaaaoooow bööööööörjaaaa viiiiideeeooblooooogga!

2009-01-05 @ 01:34:31
Postat av: Anonym

det e så kul dessie & fjortisbloggen har båda skrivit "hundar efter" i ett inlägg samma dag. alltså använts sig av ordet "hunda efter" ! på dessies blogg om att man inte ska "hunda efter killar" på sthlmsfjortis att aspbacke hundar efter tjejer. lixom inte många använder d uttrycket, a men du fattar ?

2009-01-05 @ 02:31:54
Postat av: Anonym

http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!



http://barbiebellaw.blogg.se är en jävla äckel fjortis! VÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS! KOLLA SJÄLV, MAN FÅR FAN ILLA AV FJORTISEN! IDOMIN, BRUNKRÄM Å TUPERAT HÅR DOMINERAR I HENNES VÄRLD!

2009-01-05 @ 02:32:29
Postat av: Anonym

haha, kolla in http://www.falskabitch.blogg.se fick nu reda på att dessie gjort bloggen (Stockholmsfjortisaar.blogg.se) och att hon skrivit mkt illa om paow och hennes vänner osv. Och ni som säger o tyckt att dessie är mognare o ärligare än paow? Nej,tvärtom det paow gjorde mot dessie,visst kanske elak men det dessie gör mot paow o alla hennes vänner....GANSKA ELAKT GJORT!

Ännu en gång vinner PAOW! Och paow, nu borde du verkligen INTE gå tillbaka till den där falska bimbon! för pga. av er bråk (säger inte att det var eras fel) så har alla era vänner råkat illa med, på sätt o vis.

2009-01-05 @ 03:15:21
Postat av: Anonym

hahaha,aaa jag fattar!

det där numret är egentligen inte paows,hehe lr?

utan det är diarrens nr. ^^

2009-01-05 @ 03:30:26
Postat av: isabel

du är söt.

men jag tycker du ska ha brunt hår, du

passar mkt bättre i det :)

2009-01-05 @ 15:18:31
URL: http://isabelrebeccca.blogg.se/
Postat av: emelie

alla ni som sitter & klagar på paulina, varför är ni här om hennes blogg är så dålig eller vad ni skrev. och varför läser ni om hennes kläder om ni inte ens bryr er ? och ni som säger att dessie är bättre & mognare & sötare. enligt mej har ni fel överallt. tjejen är fan dubbelt så mycket omognare & paulina är sååå mycket sötare! men de är bara vad ja tycker ..

2009-01-06 @ 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0