gårdagen

Tjhollahoppsa, eller om man kan säga så ? Rekordbesökare idag, woho ! IGår så drog vi till taco bar med Jenoa steffi och min kära barnodms kompis diana, som tyvärr är lite random för dom flesta för oss. Men hon är en skit gullig och roliga tjej, värsta topmodel ! Sen så gick vi runt och kollade på kläder, så jag fick med mig en tröja iallafall, (se bild) inte driket min färg men den var sjukt gullig & mysig i denna vinter kyla. Sen så drog vi hem till mig, så träffade vi Teddan och David, så vi drog hem till filip som hade ff i en vecka och några krökade, men vi kollade på gossipgirl eller vad det heter (?) Ganska bra faktikst, och runt 12 så drog jag och steffi hem till mig, men innan så köpte vi en korv. en Frenschen hotdog, med vitlössås. hehe.. Gott faktikst, det sånt vi tjejer ätaer när vi är ensama och inte med en massa follk. Så när jag kom hem var allting jätte fit och städat utom mitt rum, för det måste jag täda själv så typiskt. Och eftersom jag var galet trött så somnade jag nästan på en gång. Hade ju inte sovit ngt kvällen innan, så steffi låg och kollade på "banrhemmet" . Så nu vaknade jag. Rekord ! Eller nästan, hehe.. Men nu ska jag föröska skaka lite liv i steffi. Puss !

och tröjan kommer från h&m och kostar 249 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt? För ett tag sen hade du jätte fin stil, brunt fint hår och vanliga ginatricot kläder. då du var bästa vän med cristina. men sen du började umgås med dessie har du fått någon konstig barbie-stil. ta inte illa upp men det ser sjukt löjligt ut och seriöst, du går i nian! kolla på dig själv, väx upp. missuppfatta inte, jag menar inget illa.

2009-01-05 @ 12:03:30
Postat av: Malin

jag håller med ! :s

varför färgade du ens håret blondt ? du passar verkligen inte i det , du ska vara brunhårig , inte svart eller blond , brun . ser ju helt konstigt ut i blond , som värsta barbiedoll eller mer WANNABE DESSIE . fast du kanske vill vara som henne ? (;

2009-01-05 @ 12:20:04
Postat av: Anonym

oj inte fin alls

2009-01-05 @ 16:24:34
Postat av: Anonym

jag tycker att den var fin, inte riktigt min stil.. men fin :)

2009-01-05 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0