Vaknade kl 14.50

Vaknade idag kl 14.50, snacka om att sova bort dagen. Fast egtnligen så vaknade ci 15.50 (!) Dom har ju ställt om klckan för vinter tid nu ju. Förstår inte att man kan sova så länge ! Men det går ju tydligen. Våran frukost bestog av en varisin bilyspanpizza. Mamma väkte mig och sa att jag får gå ut efter middagen men hon är fortfarnade inte hemma. Så hon ringde till mig och sa att jag inte fick gå ut, jävla kärring. Eller nu är jag elak, ursäkta utycket. Men blir så jävla lack, men jag få ju gå ut i tyresö och kan på så sätt åka in till stan. Men tror bara att jag ska köpa godis och hyra en ny film, exat som igår. För lovet burjar på ritkigt imrogn, visst ? Det hära är bara en helt vanlig helg, fast jag inte tagit vara på den. Men jag vill ju vara ritkgit utvilad till love. För då är jag redo för fest ! woho ! Kiss and hug



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså vet du hur äcklig å skabb å hatad du är .. fyfan alla hatar dej usssch

2008-10-26 @ 18:48:43
Postat av: Anonym

Snälla kan inte du berätta om din första eller värsta fylla :)

din blogg e skit bra föresten :D <33

2008-10-26 @ 20:31:31
Postat av: Dessie (Tagen)

Ah paow det borde du ;)Men du gsom skrev anonymt. Så jävla omoget att skriva anonymt, och att du vågar skriva onödiga saker då men annars vågar du inte va (?) Herregud vad patetiskt, och om hon nu är hatad, varför säger du det ens till henne? För du vill att hon ska bli ledsen? But sweetie, förstå hon tar inte åt sig!

Älskar dig bästavän Paulina<3

2008-10-27 @ 00:23:31
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det roliga är att paow inte tar åt sig av det alla säger, men ni är schyssta på ett sätt. ni höjer hennes självförtroende. ni är så jävla avundsjuka att ni försöker klanka ner på henne, haha, fast det går ju liksom inte! misslyckad, ni höjer bara hennes självförtroende genom att ni lägger ner er tid på att klaga på henne för hon e så söt och fin, och ni e fula och feta

2008-10-27 @ 02:52:35
Postat av: Anonym

men sluta klaga, snälla! seriöst ni är så jävla omogna ni som bara skriver en massa skit och jag tror nte ens att paulina tar åt sig av era ord! och jag tycker din blogg är jättebra paow, din med dessie, puss på er sötnosar! :)

2008-10-27 @ 10:13:17
Postat av: Anonym

DU E SÅ FUUUL, JAG HATAR DEN DIN JÄVLA GLUGGTÖNT

2008-10-27 @ 11:41:06
Postat av: Anonym

DEJ*

2008-10-27 @ 11:41:17
Postat av: ida

HAHAHAHA ORKA SMÖRA FÖR HENNE JÄVLA CPN

2008-10-27 @ 11:57:15
Postat av: dessie

Vadå smöra? Driver du med mig? Haha. Vi smörar inte, vi gör som äkta vänner. STÄLLER UPP FÖR HENNE. och hon är verkligen inte ful!

2008-10-27 @ 12:43:47
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

eyy paulina eru vän med michelle wiström / bekant@pa ???

2008-10-27 @ 23:23:47
Postat av: julia

din blogg är faktiskt rolig att läsa, du skriver bra! fortsätta såhär.

2008-10-28 @ 00:12:10
URL: http://onlygarcia.blogg.se/
Postat av: diana

paulina, haru tänkt på varför alla fighter startar på din blogg eller ditt album.. komru ihåg i sommra, alla bråkade med alla i ditt album,

du är faktist riktigt bra på att sktiva, det är roligt att läsa den :)

hare bra

2008-10-28 @ 00:48:36
Postat av: diana

paulina haru tänkt på att alla fighter startar på din blogg eller ditt album, komr du ihåg i sommars, alla bråkade med all i ditt album

den är faktist riktigt bra, det är roligt att läsa

hare bra

2008-10-28 @ 00:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0