Vad gör jag när jag har tråkigt på natten, jo ?

Lovar du att vara ärlig? Ofc Bitch
Du heter: Paulina maria denise danielsson
Låt just nu: lady ga-ga
Om du röker:  Yes,
Beroende av: Av att duscha
Favoritkaraktär(er) i film: Carrie i Sex an the city
Vem behöver du mest just nu: Alexandra
Vad tror folk om dig: Har inte en blekaste aning helt ärligt ?
Stämmer det: (?)
Vad får du oftast komplimanger för: Mina smala ben, och ögonen. :S
Vad säger du för att imponera på någon: Att vara överdrivet trevlig. Men säger, det vet jag inte :S
Hur imponerar man på dig: En person som inte är allt för självsäker, men som endå inte klagar på sig själv-
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja faktiskt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Från Aaron : Va :P <3
Vilken är din favoritmålning? Inte min grej,snarare min pappas
Vart bor du: tyresö & Söder
Trivs du där:  <3 SÖDER
Äger du några converse: har ett par vita
Festar du mycket:  Ja det gör jag, för mycket.
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: Fisk, guld, silver kirurgis stål. Damm pollen, kvalster. Tvättmedel "brun utan sol". m.m
Har du haft sex : Jes
Nästa mål i ditt liv: Börja sköta skolan, ska jag börja göra för första gången på 9 år.
Hur svarar du i mobilen: hej det är Paulina, skulle aldrig presentera mig som Paow.
Vem ringde du senast:  Steffi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Fest !
Antal sömntimmar inatt: 2.. Jag sover alldeles för lite
Sov du ensam: Ja.
Tycker du om din pappa: Jag ÄLSKAR miin fader.

Brukar du komma i tid: Nej jag är lite utav en tidsoptemist, det går i släkten.
När mår du bra: Efter att jag duschat !
När blev du fotad senast: Oh herregud när var det ? Jo i onsdags.
Vanligaste färg på dina kläder: Mörka kläder med lite kombinatin.
Vad tycker du om fötter: Jag älskar att göra "fotmask". Fötterna blir lena och så luktar dom inte illa. Men annars - USCH
Är du smart: Skulle tippa på ett nej.
Är du aktiv i skolan: Nej..
Vem/vilka saknar du just nu: Min moster Sussi.

Favorit dryck på morgonen: En god smoothi :)
Rakar du benen: Ja, men på sommaren så brukar jag waxa mig.
När brukar du gå och lägga dig: Inte en mint tidagare en 3-6..
Är du blyg: När jag känner mig kränkt eller liten i omgivningen. Men annars ? Nej.
Vill du hellre ha mail än brev: SMS!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag, men det håller aldrig.
Har du spytt offentligt: Ja på fyllan.
Har du varit full? Mjo..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Testa hur det känns att ha en snopp *:O
Använder du stjärnor eller kajal: Nej jag är inte emo svartrockare eller ngt liknade.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Mina närmaste vänner, och min mamma och pappa.
Är du nöjd med ditt liv: Nej det är mycket jag skulle vilja ändra på..
Om inte, vad vill du ändra på: Skulle vilja gå tillbaka i tiden, så jag kunde fixat allt med skolan..
Är du bortskämd: Oh ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0