onödigt och allmänt ointressant, kl 05.44

Namn: Paulina maria Denise Danielsson
Piercingar: Navel & näsan
Tatueringar: en liten fjäril på vänstra anken
Längd: 1.60 (jo jag vet jag är grymt liten )
Skostorlek: typ 36 ? 
Hårfärg: Typ svart, men funderar på att färga blondt igen ?
Är du kär i någon: pff, aldrig har aldrig njutit så mkt utav singellivet som nu.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej faktikst inte, pappa har ju 3 lägenheter. :)
Tänker du på självmord: Never det är höstlov fan !
Dricker du alkohol: Det händer,
Röker du: avgör själv ?
Vilket shampoo använder du:Antagligen gliss eller ngt kkonstigt scahmpoo som mamma köper för flera 100 kr
Vilken parfym använder du: Cancan Parishilton nyaste, den luktar lite "bimbo" och "godis" memen.
Vad är du rädd för: skräckfilmer det är det värstaste som finns !
Gillar du att tvätta: Ja för fan det är skit kul (speciellt när man får penger för det ! )                                                               Gillar du Berg-och-Dalbana: Knappast efter man sett "Final Destination 2"

Film du hyrde: Sex and the city "the movie"
Film du köpte: Pledge this med paris hilton
Låten du lyssnade på: På Tagen@ pa låt
Låten du hade på hjärnan: Karatefylla förut, men är glad för att jag inte har ngn nu !
Personen du ringde: Matte tror jag.
Tv program du tittade på: Disnechanel
Personen du tänkte på: Ey det är för privat

ANTAL..
Gånger du varit kär: på riktigt ? En gång.
Gånger ditt hjärta brustit: 2.
Hjärtan brustit på grund av dig: om du/ni bara visste
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Varje dag, eller iinte. Händer aldrig
Ärr du har på kroppen: ingen bryr sig, men typ från min gamla piercing i underläppen

SENASTE..
Bok du läste: läser en nu, fast vete fan vad den heter
Personen du fick mail av: på playahead, från Emma.
Personen du fick brev av: Min msmmas mans föräldrat.
Personen du fick sms av: har typ tuuusen olästa, men cristina som skrev "ring mig"
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag :D
Saken du köpte: Två st energie drycker.
Vad har du gjort idag: Sovit och varit hemma och frossat godis, typ utegångsförbud
Var det kul: joo jätte jag var jue med dessie
Hur tidigt stiger du upp: mellan 9-17 typ :)
Gillar du att slåss: nej, det brukar inte behövas
Vad ska du göra idag: jag har ingen aning, antgaligen festa loss !
Är du seriös: För första gångn på länge. JA
Vad är du allergisk mot: Jag vet inte, men ja är dammallergiker men jag bor i sthlms smutisgaste gata, horrnsgatan. Så jag kankse har blivigt emun ?
Var har du ont: ingenstans är bara sjukt trött.
Använder du hårspray: Det händer faktikst.
Kan du stå på händer: Nja men jag är inte dirket top gynastik längre.
Favorit serie: Desperata hemmafruar, lätt !

Håkan Hellström eller The Ark: bögmuski i högsta grad.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: aldrig hört talas om ?
Salt eller socker: Salt tror jag, socker är inte bra för tänderna
Gillar du ketchup: Sjukt äckligt :S bara gått på korv, och hur ofta äter man det ?
Är du glad nu: Nej, mera irreterad.
Var du glad igår: Om jag var :O
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Onödigt, men det gör jag faktiskt min kompis mamma.
Kan du sjunga: Vem kan inte det, fast det låter inte som musik. Utan mera som en trasig bandspelare.
Mer värt än guld: Skor jag äslakr skor och Sexandthecity. Det är en drog som inte går att leva utan.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner ffs !
Ett land jag helst vill besöka: Thailand, längtar efter att mata alla djuren dära ! Stackarna svälter ju,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0