Robin Fahlqvist

Den 16 juli så förändrades mitt liv totalt. Det var första gången jag träffade dig. Kommer ihåg det som om det var igår. Det hända inte så speciellt mycket mellan oss då. Vi snackade och jag bjöd dig på cigg. Det var faktikst en av dom första gångerna jag faktiskt hängde i spånga. Fast då hade du flickvän, men det var endå något speciellt med dig. Du hade någonting som var så speciellt. Jag hade seriöst aldrig sett en finare kille, men att din personlighet var så fin det visste jag inte. Hade inte en blekaste aning om det. Sen dagen efter så träffade vi dig på plattan och du var jätte nere.  Så cristina frågade dig om du ville ha en hamburgare men då sa du "jag vill bara ha marie". Och lät jätte ldesen. Och så kommer jag ihåg att jag och Cristina föröskte para ihop dig med Lee-michela. Men det ville du inte. Sen ett par dagar senare så var jag Femi balle melissa och Cristina och krökade i en "lekstuga" i spånga. Sen så kom du dit, och du fick smaka. Första gången jag såg dig full. Sen kommer jag inte ritkigt ihåg vad som hände, men så strulade bakom konsum. Haha. Sen hände inget mera med det, det ända jag kom ihåg var att jag var jätte intresserad utav dig. Men jag höll det för mig själv, för jag såg ingen idé av att satsa för jag tänkte att du aldrig skulle välja mig. Bland alla personer, men jag hade bara dig i mina tankar, bara dudududududu.. Och ingen annan. Men jag vågade inte satsa för jag var rädd att våran vänskap skulle bli förstörd. Och jag kunde aboslut inte tänka mig ett liv utan dig. Det går verkligen inte, och så kommer jag ihåg när vi var i spånga. Och jag har nästan aldrig vart nykter i spånga. Så skulle jag spotta på dig när jag satt ner, kommer inte ihåg varför. Menmen... Så spottade jag iallafall. OCh kände mig jätte elak, så spottade du tillbaka. Tänk om man kunde vrida tillbaka tiden ? Så allting kunde bli som vanligt, just nu känns det som mitt strösta misstag var att ta ett steg närmare dig. Jag ångrar det nu.. Att jag hann fastna för dig. För du har sårat mig minst 3 gånger, och jag har inte vart mycker bättre jag själv. Och precis när jag trodde att alltning var som bäst mellan oss. Så kom ditt första misstag. Men det är jag som är jokern bland korten. Allting är mitt fel för att det blev som det blev. Jag vet inte vad jag tycker och tänker om dig längre, eller om oss i över huvudtaget. Alltning känns så himla fel och jobbigt. Och hur mycket jag en gör för att allting ska bli bättre, så kan jag inte tänka dig som mera en en kompis. Du godtog min ursäkt och gav mig en andra chans. Tack igen. Men felet är att jag är inte du, och jag är inte kapabel till att ta tillbaka dig. Och det var en av anledningrna till att jag var tillsammans med dig. Jag kände mig speicell i ditt sällskap. Förstår inte vad det är med mig har seriöst aldrig vart så kär förut, att jag fastnade för dig totalt.Och att du är den enda för mig ? Men jag kankse har fel. Men jag kommer att ändra mig, jag kommer att ångra mig och jag vet inte vad jag håller på med. Allting är mitt fel, jag är kall & elak. När jag egentligen menar väl, och det sista jag vill är att såra dig. Men efter det hära. Pff.. Men vad som en händer, så kommer jag alltid att älska dig utav hela mitt hjärta. För det vi hade var speciellt. Men förlåt för att jag säger det. Att jag inte vill ha tillbaka dig är en löngn. Men jag kan bara inte, det går inte. Hur mycket jag en gråter, den enda personen som kan få mig att ändra mig. Är mig själv. Och ingen annan, men baby den dagen kommer. Inte idag och inte imorogn. Den dagen då jag vill komma tillbaka, jag kan bara böna och be om att jag är välkommen tillbaka då. För då är det ditt val och inte mitt.Och då kommer jag att inse. Vilke sopa jag är, som inte kan ta vara på den finaste killen. Med det vackraste leendéndet och finaste personligheten. Som någonsin skulle vilja ha mig. Men glöm aldrig du är en bra kille. Som inte förtjänar en liten sopa som mig.

Kommentarer
Postat av: Fahlqvist

Bästa blogginlägget du gjort! :)

2009-02-18 @ 23:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0