sömntuta

Hejsan alla sötnosar :) !
Jag vaknade nyss, jag somnade säkert vid 4 igår. Jag städade mitt rum. HELA NATTEN ! Jag damsugade, möblerade om och torkade av allt skit som samlas varje gångn man öppnar förnstret. Och jag som bor med mitt rum ut mot hornsgatan, jag som h-a-t-a-r att städa , kunde lika gärna bokstavera det. Men pappa lovade mig att om jag städade skulle jag få en egen mac dator. Min bärbara har typ gått i två delar så nu måste jag dela med pappa. Suuurt va ? Just nu sitter jag och äter sura godisar, mitt sööt behov på morgonen är inormt ! Man kan inte leva utan godis. Eller hur ? Funderar på att ta ett bad och göra en till ansiktsmask. Fast jag dushade i typ 3 timmar igår. Galet skönt fatkstiskt. Men ska dusha nu bloggar mer sen.
Puss


Dessie gjorde den, fin va ? Fast lite drygt med "Paow", Menmen taack bebis <3

Kommentarer
Postat av: dessie

haha jättefin ;) gjorde du : då måste jag se ditt rum :D <3 love u

2008-10-23 @ 15:16:31
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

''lite drygt med paow '' , du har ju fyfan tatuerat det på ditt ben lilla gumman. Patetiskt

2008-10-25 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0