shu brushor

Hejsan, sitter hära med melissa i min pappas mataffär.. VI gick hem till mig, eller inte hem. Först gick vi ut på en gemensam terass. För Balle melissa sacki cristina aaron robin vanessa parishiton och raffa skulle kröka, men inte jag jag är nykteris (A). Eller inte , men jag sparar det tills imrogn. Ser inget sammanhang meed att kröka nu. Och i min tvättstuga (?) Skit dåligt väder och allt + att jag måste vara hemma runt 11. Skit tidigt :O . Dom drog och var fett sega. Så vi åkte hit men dom väntar på oss haha. Men nu ska jag tagga vi hörs ikväll . Puss & kram / Paulina


Hittade den hära bilden på mig och cristina. Drygt ett år gammal. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0