Hemma nu kl 03.08

Hejsan allihopa, nu är ja Jennifer och Dessie hemma. Efter en väääääldigt lång kväll. Jag vaknade gick till skolan, Maria Vanessa Desirée Jennifer Alma Jenoa Mickalea, så vi fixade oss. Så vi åkte till slussen och hämtade två stora color.Så vi åkte till plattan och skulle gå på någon fest i tyresö, men det blev tydligen inte av.. Det var för långt och ngn hade tydligen ringt dit polisen (?). Men så var det inte.. Så vi åkte till upplandsväsby och det tar typ 30 min och åka dit,  så ja ringde lilleebror så sa han att vi skulle gå av i rotebro.  Så vi väntade i 20 min på tåget tillbaka dit, en station ! Sen så skulle vi åka buss dit, så vi väntade på bussen i 50 min. Sen när vi väl kom dit så började vi dricka, fast det var ju inte lite pinsamt för att vi känner ju ingen dära (!)  haha. Sen så blev det massa tjaffs och abra blev salgen. Så hans pappa kom och pilsen och allting, stackarn /:. Så vi var tvungen att tagga däraifrån och Jennifer var ju inte lite full. 'Sen så sprang Dessie iväg med tudde ingen aning om vad dom gjorde  (?) Så träffade jag någn som hette Annelie som jag fick en cigg av och hon lånade min mobil :) Sen så träffade jag Emma för andra gången i mitt liv.  * Vi väntade på bussen tillbaka i 45 minuter fan vad jobbigt :O. Och så började jag bråka med Abra påvägen tbx. Jääävla bög !. Sen gick vi av och väntade i en halvtimme på tåget, typ.. Så träffade vi eller snarare Dessie ngn skit trevliga tjejer som visade sig vara 92or fast dom såg mkt äldre ut. sen så besulatde jag mig för att erkänna och åka hem för jag orkade inte vara ute hela natten, så jag åkte hem till mamma. Som jag inte träffat på galet länge, har ju saknat min mamma :(. Så nu åkte Jennifers pappa och hämtade henne han var skit sur stackars henne :/ Inte direkt ngn bra början på lovet menmen :/, tro mig det kommer att bli bättre.  PUUUUUUSSSSSSSSSSSSSs / Paulina


(BILDERNA KOMMER IN EN ANNAN DAG)


Kommentarer
Postat av: Anonym

andra gången jag säger de här , du behöver nya vänner ! jag menar inte att du har få vänner, du har rätt så många.. men alla dem är fjortisar. jag menar inte dem e dumma dem kanske är jätte äkta och ställer upp men du behöver "vanliga" polers elr vad ma nska säga..

2008-10-25 @ 10:56:03
Postat av: dissad@

HÅLLER MED PRIVAAT

paow största äckelt

2008-10-25 @ 11:01:47
Postat av: Anonym

varför är ni så elaka? ;o

2008-10-25 @ 11:38:48
Postat av: Anonym

sluta paulina äger er alla<3

2008-10-25 @ 12:19:55
Postat av: dissad

men vadå hon är fett ful och äcklig!!

hon spottade på mig på nrj och vi har slagits, fan värt det ska slå sönder henne när ja ser henne nästa gång LOVAR

2008-10-25 @ 12:54:22
Postat av: Dissad@

fulaste äckelbarnet

2008-10-25 @ 13:00:10
Postat av: Paulina

ojojoj

2008-10-25 @ 13:01:52
URL: http://sweetandsaour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godagens! kikar in:) Fin blogg hördu!

2008-10-25 @ 13:06:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: oaktiv

hahaha omg.

paow är asfin, ge upp

ni är bara avis.

2008-10-25 @ 13:07:29
URL: http://faadeaway.blogg.se/
Postat av: Dissad@

haha knappast

2008-10-25 @ 16:14:42
Postat av: Anonym

du säger att du inte är fjortis längre, men du sänder ut sånna signaler?

Ta och coola ner dig lite och gå inte runt med sån attityd!

På datan är du jätte kaxig med irl så är du bara tyst.. Du bråkar hela tiden med dina så kallade ''bästavänner'' som du byter lika ofta, är det verkligen riktiga vänner du har?

Om du satsar på att hitta riktigt äkta vänner så ska du se att du kommer förändras, så länge du umgås med dina fjortisvänner så kommer du vara stämplad som fjortis..

2008-10-25 @ 16:21:34
Postat av: Paulina

Men jag bryr mig inte om hur mina kompisa ser ut. Tjocka fula fina blonda svarta ?Emosar fjortisar blattar ? Det spelar ingen roll jag går efter personligheten och humoren, ;)

2008-10-25 @ 17:33:57
Postat av: d

men låt henne bli fjortisstämplad då bry dej inte

2008-10-25 @ 20:34:36
Postat av: ellen

hörru dissad, palla skriva på varenda jävla bild att hon spottat på dig och att du ska slååååå söndeeeer hennneeeee. eru stolt lr din lilla hoooooraaaaaaaa? du är jätte ful! skaffa dig ett liv mother fucker suck my vagina !!!

2008-10-25 @ 20:52:14
Postat av: paulina

Om du nu är "dissad" på pa. Så slog jag av näsan på dig och det kan flera pers intyga om. Så gå och häng dig bara.

2008-10-26 @ 00:32:53
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men usch palla vara avundsjuka , så jävla töntigt .

2008-10-27 @ 02:00:20
Postat av: Anonym

jag håller med hon/han som skrev först, du umgås med fel personer, det komr du fatta att du gjort när du är 30 och sitter i din farsas affär och inte har nått liv för att du skiter i allt som inte har med sprit och falska kompisar att göra.

2008-10-28 @ 00:28:34
Postat av: Anonym

jag håller med hon/han som skrev först. Du är med fel personer. det komr du fatta när jobbat i din farsas affär i 30 år för att du skiter i allt som inte handlar om sprit och falska kompisar

2008-10-28 @ 00:30:57
Postat av: Anonym

jag håller med hon som skrev först. du umgås med fel personer, det fattaru säkert när du om 30 år jobbar i din farsas äffär för skiter i allt som inte har med sprit och falska kompisara att göra

2008-10-28 @ 00:33:54
Postat av: paulina

visst, nu sitter vi hära i min pappas mataffär och är desperat för att vi inte fick dricka. haha suckers, naaaat. Man ska leva när man är ung ? Och låt mig göra misstag, jag lär mig av dom. Och snart kommer jag att lära mig vilka som är äkta. Tänker inte slösa mera tid . Jag kan vara hur falsk som helst mot visse, men mina närmaste vänner ljuger jag aldrig för. Jag kan vara flaks mot dig eller älta mot dessie ?

2008-10-28 @ 22:40:47
Postat av: Anonym

haha du dissad@, jag såg dig och paow bråka på plattan, och jag såg hur paow slog ner dig så sluta prata om att du ska slå sönder henne? vadå med ditt fett eller? du är så JÄVLA FET OCH STOR OCH RUND SÅ DE FINNS INTE STÖRRE, haha pisamt.

2008-10-29 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0