Godnatt alla sötnosar

Nu sitter jag hära klar för natten, fast jag funderar på att dyngna. Men Dessie fetvägrar.
tråkigt va ? Och jag erbjuder mig att städa henns rum, men icke sa nicke det orkar hon inte heller.
Fast det är jag som ska städa, men hallå ? Aja jag äslakr henne endå.
Ska till doktorn fett tidigt imorgon, runt kl 10.am såå jävla jobbigt ! Så det är ingen idé att sova.
Men nu ska vi kolla på sex and the city, vill kolla på hela boxen. För på tv 3 så går ju alla avsnitt hullerombuller, fett irriterande. Bråkade med mamma för någon timme sen. Hon säger att jag inte är välkommen hem och att hon ska ringa till socialen och säga att jag "röker dricker knarkar och är ute och har sex med vem som helst". Okej jag röker ? Dricker det gör jag inte ofta, men knarka (?) Vad fan har hon fått det ifrån ? Och jag har aldrig direkt knullat runt. Visst jag har haft sex med ett par st, men om man säger såhära, så har ett år 365 dagar. Och jag kankse har haft sex 12-13 gånger(inte personer) och det har jag erkänt för min mamma för ett tag seda när vi kom in med allt det dära om sex & shit. Jag har aldrig haft en nära relation till min mamma, även fast hon ställt upp för mig fler gånger en jag anat. Men jag är van att få pengar när jag vill, vara otrevlig. Komma hem full eller alldeles för sent utan att få utegångsförbud. Men sen när jag började bo mera hos min mamma för ett par månader innan sommarlovet så blev allt kaos. Jag bråkade med henne hela tiden. Och efter den månaden så undvek jag henne så mkt som jag bara kunde.Vet jag är dum mot henne. Kallar henne dumma saker. Men jag hade bestämt att skärpa mig, men när hon säger att jag måste vara hemma 10 på ETT LOV. Så får jag damp, så nu åker jag in på fosterfamilj snart tror jag. Fast det hoppas jag inte.. Men det är nog för att jag har så jävla mycket problem med skolan. mitt liv är inte dirket perfa.. Men nu ska vi kolla på sexandthecity boxen.

GODNATT bitches






Tack för att du alltid ställer upp för mig bästaväv, det betyder verkligen mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan haft sex 12-13 gånger JÄVLA FJROTIS som berättar ÄCKELCP

tror du är cool för du röker och dricker FYYFAN

2008-10-29 @ 09:07:11
Postat av: hoffmann

Kan inte alla bara låta henne vara ?

Palla bry sig om vad hon gör, hon gör sina val och hon behöver inte era omogna komentarer !

2008-10-29 @ 10:02:28
URL: http://hoffmannss.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså fattar inte, det är din mamma paulina. Nu vet jag varför balle@ är så otrevlig mot sin mamma.

2008-10-29 @ 10:45:57
Postat av: Anonym

hon tror säkert inte alls hon är cool för att hon dricker ? Typ alla dricker , hon kanske dricker för att hon vill komma bort från det med sin mamma ? Fattar du inte att hon har det jobbigt ? Och du som kallar henne fjortis ! HON ÄR INGEN FJORTIS LÄNGRE!!!!!!

2008-10-29 @ 10:53:30
Postat av: Dessie

Sluta. Hon är verkligen inte fjortis. Om man känner henne så vet man att hon är världens finaste person, Hon är perfekt i mina ögon. Paulina bästavän tack för att du alltid finns där för mig. Jag vet att jag kanske inte alltid är världens bästavän, men du ska veta att jag försöker. Jag älskar dig mest

2008-10-29 @ 13:59:55
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: paulina

Nu är jag rätt ärlig, jag skriver om att jag har det jobbigt hemma. Och ja jag har haft sex, och det tror jag att dom flesta vet om.. Och jag drciker knappt, det händer.. men intwe ofta. ch rökt, det har jag gjort på tok fölränga..

2008-10-29 @ 15:53:04
Postat av: Fannyy

erkänn du älskaaaar sexandthecity ? :)

2008-10-29 @ 23:13:31
Postat av: Anonym

men 12 ggr på ett år är nte mycket:S

2009-01-05 @ 07:11:37
Postat av: pfts

dessies tuttar ser konstiga ut ?

2009-06-16 @ 03:07:42
Postat av: Miranda

jävlar, och vem kunde tro att du och dessie skulle vara splittrade nu? :O

2009-10-30 @ 14:27:17
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0