Förlåt alla sötnosar

Hejsan alla gummor&gubbar.
Förlåt om jag inte skrivit i bloggen idag, och glömde och att säga godnatt igår. Men jag har helt enkelt inte orkat, har fått utslag över hela brösten och en del på magen naaat hot höörni, fömodligen för att jag fått en allergischok av mina små söta marsvin. Har haft djur i stort sätt hela mitt liv så jag fattar inte vrf ? Men fick en allergitablett och en c-vitamin brustablett av mamma. Nästan allting gick bort. Och så sa hon att jag skulle sova i min lillasysters rum, men jag somnade kl 06.57 snackade med Robin hela natten. Så nu är dom tillbaka, eller så har jag fått dom för min härde till bacillskräck. Jag duschar minst 4a gånger om dan och tvättar händera hela tiden. Och så blir man ju alltid extra torr på vinter. Inte för att dom syns så mycket, men so what? Det kliiaaar ! Men ska till doktorn imorogn bitti. Men idag, så vaknade jag kl 15.00 sover bort hela dagrna. Så jag pallarde mig in till stan utan smink och väärsta luffarkläderna. Träffade Dessie i slussen, hon gick och köote hårfårg för hon skulle fräga bort det oranga/gula i hennes hår, hon är ju äkta blond egntligen. Men för någon månad sen fick hon för dig att färga brunt. Så nu är hon blond igen, rätt snyggt faktikst. Vi sminkade oss och åkta in till stan för att träffa melissa balle cristina raffa och alla dom dära. Och det gjorde vid, sen sa frida att det var fest hos MLP, så alla åkte till brommaplan. Men han svarade inte, snacka om att känna sig blåsta ! Så vi tog tåget till alvik och gick till ängen där dom hade värsta brasen. Men sen gick alla och då åkte vi till timmys, fast egentligen så skulle vi till tyresö och träffa Fridas kompiasar. Men vi orkade inte för det var läääängst ut i tyresö trååkigt värre. Så vi åkte till timmys och kollade på när dom andra söp sig stupfulla, Rätt kul faktiskt :). Sen var jag tvungen att åka eller snarare gå hem till pappsen för han bor ju på söder. <3 söder ! Och jag och dessie åt upp det sista godiset. Sen så somnade hon, så jag ringde till några men alla låg och sov , lixom nu ? Oh my god, det är lov det är fan fest varje dag ! Så då fick jag för mig att blogga har ju inte gjort det idag, men man får vara lat det äär LOOOOOOOV: Höstlovet började idag, nu sitter jag framför datorn med en kopp varm choklad och täcket tätt kuret kring mig. Funderar på att joina kudden, aja puss och godnatt .

Big hug



En bild på mig just nu :) -->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0