22 oktober

Har precis duschat och gjort en ansiktsmask och känner mig super frääsh, sitter med mina supersköna mjukiskläder. Och en skit gulig tröja där det står " Thank you for everything " lite ironiskt sådära, så är det en hund som kissar typ. Jag förstår inte dirket sammanhanget men tröjan är iallafall superskön . Pappa är nera och handlar blöjor till min lilla lillebror jack-pascal, och jag bad pappa köpa lite godis och cola oxå. Oj vilken tjockis jag är :O. Har börjat fundera på att gosa ner mig framför tvn. Fast det finns ju typ inget bra nu som går endå. Jag börjar skolan 15.20 irmgon och slutar 16.10 gaaalet skönt. Fast jag hatar skolan, jag blir särbehdlad på grund av att jag säger ifrån. Ta ingen skit , så fan heller att jag gör. Så nu måste min klass få "lungna ner sig lite" för att det blev ett jävla stoghej när jag började dära. Fast försig det är galet skönt, kan göra i stort sätt vad jag vill och sova hur länge jag vill. Men nu kommer pappa tillbaka från affären. Säger Godnatt sen. Puss och hej,


Det var den hära "masken" jah använde. Kanske inte den bästa
Men den är iallafall billig. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför går du bara en timme ?:O

2008-10-22 @ 22:12:54
Postat av: Anonym

den ansiktmasken rekomenderar dom för tonågingar som har acne och så. :)

2008-10-24 @ 09:37:09
Postat av: Paulina

Jao men den dära är nog till för att mera "slappna" av. För den är värmade, sen som om kan köpa på h&m som är svalkandee "gurkor" typ. Fast det är kkiwi, skit skönt efter en lång dag i skolan,

2008-10-25 @ 03:35:24
URL: http://sweetandsaour.blogg.se/
Postat av: a

haha paow " efter en lång dag i skolan" XD du går ju ba en timme <3

2008-10-25 @ 12:24:36
Postat av: a

haha paow " efter en lång dag i skolan" XD du går ju ba en timme <3

2008-10-25 @ 12:24:36
Postat av: Anonym

Varfär går du bara en timme? Har du typ downsyndrom? verkar lite så , men snygg är du iaf :)

2008-10-27 @ 14:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0