17.15

Hejsan alla babes,
Nu sitter jag hära hemma hos min elak mamma och får inte gå ut, eller hon är inte så elak längre. Menmen.. Jag får ju inte gå ut idag. Jag somnade kl 05.30 igår, som vanligt och vaknade av att min pappa kom och hämtade mig hemma och Dessie. Och jag har ett ritkigt pms humör på morognen,  eller okej. När jag precis vaknat, pappa ska ju till örebro och jag tappade mina hem nycklar på fyllan i fredags. Så det blir ingen fest nu då. Tråkigt värre, men sen har jag kollat på disney chanel. För min lilla syster fetvägrar att byta kanal till något som är hyfsat bra. Men nejnej. Så nu ligger jag ockollar på svampbobfyrkant. kul va ? IRONI, Bloggar mera sen.pusssss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0