03.15

Ligger fortfarnade vaken, och vill ni vet om en hemsk och en jobbig sak. Jag har fått utslag, atagligen för att jag inte kan vistas i samma rum som fick. LEvande eller död kokt stekt eller rå. Jag hat blvigt allrägisk. Och inte lite, så som mamma kokade fisk till katterna så kunde jag inte andas. Fett hemskt. Och galet jobbigt, okej jag kankse inte går miste om någonting speciellt. Men jag Ä-L-S-K-A-R Suschi det finns inget godar. Smaskigt stavas suschi i mina ögon. MUMS ! Åh hur fan ska jag klara mig ? Fast jag har alltid vart alärgisk mot någon speciell fisksort. Helleflundrar tror jag att det heter (?)  Men den har jag ju inte ätit. Men det är hemskt med mina utslag känner mig hur äcklig somhelst och det kliar, och kliar och fortsätter  att klia. Och det värsta av allt är att jag inte får klia. Jag blir helt fucing craaaazy motherfukker. Skulle behöva lite kortisånsalva eller vad det heter. Men det kan oxå vara att jag får utlsag av tvättmedel men hallå ? Ska man gå runt och lukta svett eller gå runt med msustiga kläder. Fattar inte. Och att allting händer just mig. Hela tiden, jah piercade naven för ett par månader sedan, och den har inte vart infekterad varig eler något liknade. Men du sitter det en knök brevid den, den syns inte så mcuket. För den är inne under huden. Jag som sprang runt och skrek och sa att jag hade caner haha. Men vi får se om jag måste plcoka ut den, och det vill jag verlkligen inte. För när jag tog den så kan jag tyvärr bara säga en sak. SMÄRTA. Åh har aldrig känt mig så äcklig förut, vill helst bara låsa in mig tills allting är bra. Tills jag kan gå ut i en värd full av blommor trevliga och glada människor och många shoppingaffärer. Men som sagt, "som att kriga för fred är som att knulla för att bli oksulde". Men i teknsiskt sätt så är man oskuld om man inte har sex på 9 måndaer. Vet inte om det är något skrän jag hört men det låter iallafall tro värdigt. Jag är inne på min 7nde månad nu.. Bara två månader kvar och jag är oskuld. Jippie (?) Får se om jag håller mig, fast det gör jag nog. Så desperat är jag faktikst inte. haha. Mjo. puss på rumpan.


Kommentarer
Postat av: pihl

så jävla söt du är paulina, asså bilden :)!

& DU SKA SOVA INTE SITTA VID DATAN VID DENNA TID :), ! <3

2008-10-30 @ 20:06:08
Postat av: Anonym

"suschi" stavas sushi i mina ögon

2009-06-25 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0