02.08

Hejsan alla sötnsoar, sover ni bra ? Hoppas jag  för det gör i alla fall inte jag. Kan inte sova hur mycket jag en förösker. DAMP ! Har vänt lite på dyngnet tror jag hehe. Men ska dyngna inatt, och funderar på att städa. Kolla efter en dräkt till Steffi och Almas haloween tjejmiddag. Funderar på vad jag ska vara. Men ett jätte bra tips är att kolla in http://www.evasunderklader.se . Dom är sjukt sexiga och kankse ritktar inte sig på lite äldre. Men jag funderar på att köra den klassiska fjortis "dräkten" med en poliströja från br (dom flesta som vart fjortisar har någon en såm)låna min plastpappas polismössa och ett par svarta taghita jeans. Men det känns lite tråkigt, funderar på att vara "skolaflicka" i skoluniform. Ni vet med en kort svart kjol röd slips shorta ett par svarta pumps och höga knästrumpor. Och för att göra det ännu sexigare så kan man ha den ena "sturmpan" lite längre ner en den andra. Och knyta upp skojrtan lite och ha slips löst hängandes runt halsen. Skit snyggt och faktikst rätt praktiskt, för man han nog det mesta hemma. 
Kommer blogga mycket ikväll tror jag :) för jag  ska ju dyngna.

Så hära kankse man kan se ut, fast inte lika utmanande ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite väll vågat tycker jag

2008-10-30 @ 14:04:14
Postat av: Anonym

väl*

2008-10-30 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0