01.37

VAD TÄNKER DU PÅ NÄR DU HÖR ORDET ..?

grönt: Gräs och sommar ?
Sockervadd: Grönalund och Liseberg,
Ost: Tacobar
USA: Humor@
Sex:  skööönt
Frukt: nyttigt
Alkohol: Cristina och balle ?
TV-shop: patetiskt
Pyssel: Dessie med sin pysselbox
Skräckfilm: hatar det !
Kusin: skrikande dreglnade snorungar
Skitfilm: (?)
Humor: Cristinas dåliga
Paris Hilton: Julia höglund
Dricka: WWWWODKA
Jesus: Nellies pappa
Doft: parfym
Julen: lov
Varmt: platttång
Pizza: maragrita
Blod: stor fobi
Skönt: sex
Begravning: ledsamt
Gott: GODIS
Bröllop: min farbror
Kärlek: Besvikels och hatkkärlek
Mardröm: :S
Sommar: utomlands
Äckligt: Fisk, men jag tål det inte så vem bryr sig (?)
Djurpark: Issa
Härligt: mmmmmmat
Vinter: utomlans
Läskigt: Skräckfilmer :O

Lite ointressant haha. Kom hem kl 12 idag, hela en timme försent. Men dom har ju stängt av gullmarsplan typ (?) Galeet jobbigt att ta sig hem. Har inte hänt så mycket idag, jag träffade Josefine och Cristina, sen träffade vi dom. Så skulle dom kröka i min tvättstuga (?) Funderar på att sova. För jag dyngnade inatt typ. Eller mjo nästan. Aja. Sen så åkte vill till donken och chillade lite dära. God natt sötnosar

Kommentarer
Postat av: josefin

love u :)

2008-11-01 @ 21:39:51
URL: http://mydarling.devote.se
Postat av: Anonym

jag kan ju säga att jag inte alls skulle tänkt på samma saker som du...

2008-12-03 @ 00:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0