Uppdatering !

Hejsan, oh volken crazy kväll det var igår. Det började med att jag åkte in till tcentralen och skulle träffa Raffa aylin och Vicky, raffas kompisar. För att vi skulle på "fest" i Alby. Så vi åkte dit, och jag blev galet åksjuk på tåget. :S Så jag köpte ett äpple i alby kiosk :p. Sen så tiggade Aylin en cigg, och fick ett helt oöppnat extra långa cigg. Sen så kom killarna som vi skulle på fest hos, Vickys x. Och han kompisar var SKIT fula. Och sen så gick vi upp till lägenheten, och den var galet liten så vi taggade upp till en uteterass. Och dära gav killen Vicky en vodka, som hon skulle bära åt honhom. Och sen så gick dom i förväg för att vi skulle någon annan stans att hinka. Sen så sprang vi som fan, och dom märkte ingenting. Sen så drog vi t.bx till stan. Så gick vi av i rådmansgatan, och där drog Sofie och Aylin. För att dom skulle hem, och så satt jag Raffa och Vicky och drack lakrisvodka i muggar . Jag drack typ bara 3 glas. Och eftersom jag inte fick gå ut den kvällen för att jag vart hemma från skolan, så jag skulle vara hemma vid 10o.Sen när jag ska möta pappa så snubblar jag in i bilen (?) Vad smart jag är.. Men jag vet endå vart min gräns går, för hur jag kan dricka och inte. Sen när vi ska gå till tunnelbanan så ser jag Robin lite för packad vingla runt helt själv. Så vi tog med honhom in till stan, sen så sa han en massa elaka saker, så vi lämnade honhom. Sen efter jag kommit hem, så ville Robin snacka med mig. För det har ju vart lite jobbigt mellan oss.. Så han sov hemma hos mig, och han tog all plats i sängen -.-. haha.. Sen så gick han för att han skulle på grönanwwwn. :) Och vi kanske ska på fest i hässelby idag, fast det beror på om jag får gå ut. Bloggar mera senare, puuuusss

Och så hära såg jag ut igår. Fick ingen bra bild för att jag såg förj*vlig ut .


Kommentarer
Postat av: e

haha vad gulligt du skriver ''honhom'' jätte många gånger i texten ist för honom. :) hih du har bästa bloggen!

2008-11-22 @ 16:51:42
Postat av: e

haha vad gulligt du skriver ''honhom'' jätte många gånger i texten ist för honom. :) hih du har bästa bloggen!

2008-11-22 @ 16:52:01
Postat av: paulina

Haha jag har ju inte gott i skolan så mycket. Och sen så skriver jag jätte fort så kag märker inte -.-

2008-11-22 @ 16:56:45
URL: http://sweetandsaour.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken robin?

2008-11-22 @ 17:20:10
Postat av: ..

Gjorde du något med robin?

2008-11-23 @ 01:58:40
Postat av: Anonym

Var försiktig med att ta tungpiercing. Min kompis fick en infektion och fick åka till akuten för att hennes tunga svullna upp och hon kunde inte andas :S ..

2008-11-24 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0