till alla som kommentera

Jag får höra rätt så mycket tråkiga och elaka kommentarer. Jag förösker ingenting, och jag skriver om vad jag har gjort i min vardag. Jag kräver inte att ni ska läsa min blogg, eller att ni ska kommentera den. Jag skriver var jag känner och lägger inte vilka bilder eller skriver vad jag vill. Och jag skriver inte blogg för att ni ska läsa den, verkligen inte. Utan det gör jag för att jag känner för det. Och vet ni vad ? Jag bryr mig inte, jag sminkar mig inte mera eller mindre. Och jag kan inte ändra på mitt utseende. Tyvärr, och att jag skulle ändra mig för att någon annan säger det ? Åh nej då tror ni fel. Jag får inte dåligt självförtoende för att ni håller på. Utan det blir snarare bättre ? Och om ni tycker att jag är så himla ful så att ni inte vill se mig. Ett tips, sluta läsa min blogg. Och sluta kommenterar anonymt, för det är bara så himla patetiskt. För varken du som läser det hära borde veta att jag inte tar åt mig ett skit. Och jag tar ingen skit. För jag vet själv att jag aldrig skulle sjunka till eran nivå. Det spelar ingen roll hur högt ni en kättrar eller hur långt jag en faller. För jag kollar endå bara ner på patetiska människor. Och jag ser upp till dom som säger exat vad dom tycker och tänker. Jag ser upp till Alicia moore, hon tar ingen skit och hon visar vad hon känner i sin musik, men endå så skämtar hon om det. Jag har samma inställnig som henne. Och det är bra. För jag skrattar bara åt er anda. Och tack så mycker till ni som kommenterar gulliga saker, fortsätt med det !'¨

 *KISS *


Kommentarer
Postat av: Anonym

go paow :)

fjortis eller inte, jag tycker du är supertuff :)

hejahejaheja! din tatuering skulle jag även vilja se :)

2008-11-07 @ 15:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0