- svar

Tack till erat tilltyck. Både bra och roliga saker. Och det mest stämmer, men om jag skulle beskriva mig själv. Jag är en tjej på 15 år som har lite halvtaskigt självförtroende och en massa hormoner. Jag bryr mig om mina närmaste vänner, men när det väl kommer till saken så kan jag vara hur dryg som helst. Jag har lätt att skaffa nya vänner, men jag har svårare att öppna mig för nytt folk.Så i början framstår jag ofstaste som "dissig". Och jag har svårt att lita på folk, så jag håller nog det mesta inom mig. Och precis som alla personer i min umgngesjrets kan jag framstå som både dryg & bitchig mot folk jag inte känner. och jag tycker själv inte att jag behöver har fjortntusen vänner. Utan jag kankse ha 10 st ungefär som jag umgås med. Resten är bara vanligt folk för mig. Och folk som skriver att jag verkar har förändrat mig posetivt, men nejnej. Det är helt fel. Jag snackar betydligt mycket mera skit nu, och när man var fjortis så behövde man inte känna pressen på allt. Allting var så simpelt då.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

paulia jag känner inte dig har bara träffat dig ett fåtal gånger, jag tycker att du verkar jätte snäll och sådant och du är verkligen en sån person jag skulle kunna vara kompis med .

en kille i min skola kände dig förut under sina "fjortis perioder" och nu blir han retad för att ha strulat med dig och grejer , tkr det är fel men eftersom att du typ va stockholms största fjortis så komemr du alltid att vara det för vissa thats it

2008-11-25 @ 20:31:17
Postat av: Sofia

Var på mariatorget bor du?, bor också där ;)

2008-11-25 @ 20:31:34
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du är så brun? vad för slags sjukdom är det du solar dig för och gör den dig sådär brun? kram

2008-11-25 @ 22:27:37
Postat av: Ebba

coolt att du är känd för att vara stockholms största fjortis

2008-11-25 @ 22:33:12
Postat av: jessica

UPPDATERA! :D

2008-11-26 @ 11:46:04
Postat av: Anonym

du äär bitchig och skryter om det, inte så bra för du har redan världens sämsta rykte.

2008-11-26 @ 15:50:48
Postat av: HEej

Jag undrar om du är halv någontig?

svensk och vadå`?

Svara snälla...

2008-11-26 @ 17:12:50
Postat av: Anonym

paow paow paow paow tycker sjukt synd om dig

2008-11-26 @ 22:01:26
Postat av: Anonym

Du skulle veta hur folk pratar om dig,ditt rykte är inte mycket att hurra för.När ska du fatta att det inte är coolt att vara bitchig och fjortis!?

2008-12-29 @ 19:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0