Svar

Här har jag svar på era frågor.





Postat av:

berätta om din värsta fylla :D

svar: Haha oj, men min första och värsta fylla var på min fest för ungefär ett å sedan. Det var första gången jag drack sprit. Jag kommer ihåg att jag och Nellie Raffa Wille Axel Melissa började dricka. Eller melissa drack inte, sen efter ett tag. Så kommer det jätte mycket folk hem till mig. Melissa hade nog ringt dit dom :O. Så det kom säkert 20 personer. Somr ritade på bort, snodde min mobil. Och Willes jacka. Sen så däckade jag på balkongen. Och låg och spydde i säkert 2 timmar, sen så vaknar jag upp i soffan av att julia bbellu och rebecka sitter och kollar på mig. Sen så kom min mamma in och jag fick utegångsförbud hela helgen ! Så ett tips, ha ALDRIG hemmafest. För det händer bara en gång att man har det - oftast Kram paulina

2008-11-02 @ 23:01:31
Postat av: p

vart har du köpt din starbucks t-shirt som du har på dig på en av dina bilder på plejja?

svar: Den har jag köpt i thailnad. Skulle kunna sälja den för någon 100 lapp . För jag använder den aldrig.

2008-11-02 @ 23:08:45
Postat av:

när började du röka?

Jag tjuvstartade lite förrförra vintern. Men sen så började jag på rtikgit i början av förra sommaren tror jag (?)

2008-11-02 @ 23:17:40
Postat av:

hur/när förlorade du oskulden?

svar: Oj vilken privat fråga. Men det var den 24 2007 juni tror jag. Det var på mitt landställe och allting var stelt och kallt. Det var i mitt barndoms rum. Haha kram paulina

2008-11-02 @ 23:30:25
Postat av: sophie

vad tycker du om evvo?

svar: Alla tror ju att jag och Evvo borde vara bästa vänner. Och jag evvo ballie och jeemps bekant balle och Dessie. Är tagen som några av dom största fjortsarna. Och i folks ögon tror dom att vi har stora blonda feta fjortisar som är otrevliga och har sex med allt och alla. När jag träffar folk så säger dom att dom trodde så om mig. Men Evvo, hon är otrevlig bitchig. Och jag frågade henne en sak, vrf bråkar du med "alexandra" för ? Då svarade hon " Asså gud, jag stör mig på att du har så små börst" . Till hennes beteende eller utseende har jag ingenting emot alls. Men sättet hon svarar på, attt hon är otrevlig mot alla.Och tror att hon är något. Det har jag svårt för.

2008-11-02 @ 23:30:56
Postat av:

vilket år e johnnyboy född?


svar 1991 eller 1992 (?)
2008-11-02 @ 23:48:06
Postat av:

vad för smink använder du ?

Svar: Oj det är olika, men jag tycker om isadora. Speciellt deras solpuder, och så använder jag faundation från clinique. Jag tycker att den är bäst, och mascara. Använder jag främst fån dior och chanel. Kram paulina

2008-11-02 @ 23:48:28
Postat av:

är du vän med michelle wiström? vad tyckeru om fjortisar nu ? tycker du att evvo e fjortis ? vrf gillaru du kissie ?

Svar: Jag var god vän med henne förut, men fråga mig inte ens längre. Fast hon skrev väl milslånga texter om hur mycket man betyddé för henne till allt&alla ? Evvo kankse inte är fjortis till sminkningen, men till bettende hon går runt och stör sig på att jag har små börst, och att hon är bhmodell och blabla. Hon ska bevisa så mycket, om någon skriver en kommentar i henne album. Så ska hon förklara och förklara. Egentligen så har jag ingenting emot henne, hon är säkert skit schysst. Men mitt första intyck av henne var inte så bra. Gillar och gillar, jag tycker att hennes blogg är bra. Och så diggar jag hennes bitchiga imitchs (eler hur det stavas). Kram Paulina

2008-11-02 @ 23:54:46
Postat av:

din lilla vän dessie sminkar sej skitmkt men när andra gör d e d sjukt äckligt å fjortis helt plöstligt enligt dej!

Svara: Ni kan fråga lilla Dessie vad jag säger till henne, men skillnaden är att hon har inte tusen lager faundation. Hon har ganska mycket mascara. Men hon gör det fint. Det ser inte äckligt ut. Men ja hon har för mycket, och det vet hon om själv. Men jag behöver inte ändra på henne. För hon är perfekt som hon är. Lite fjortis kankse. men hon är ändå en av mina närmaste vänner. kram Paulina

2008-11-02 @ 23:58:03
Postat av:

när du var fjortis . var det mkt att gå på elverket ?
bryr du dig inte om alla fjortis filmer på dig på youtube ?
När började dina ''värsta fjortistider'' och varför ? är det någonting du ångrar som du var fjortis? isåfall vadå?
Gick du på sbn? stockholm by night.
hur många besökare har du varje dag? var du känd för elverket? hängeru på plattan där ALLA fjortisar hänger ??? Postat av: i

saknar du inte umgänget och alla människor du träffade medans du var fjortis?

under den tiden du var fjortis, övervägade du någon gång om att ha sex med nån du inte "kände så bra" eller nån du inte var tillsammans med ?

kram!


Oj vilket lång fråga haha.

1. När jag var fjortis, åh ja då var jag på elverket. Lite patetiskt, men jag var faktiskt dära varje gång jag hade chansen till det.

2. Nej herregud det skiter jag i, det är till och med lite ballt. Att folk orkar lägga ner tid på det, det är lite komiskt.

3. Oj det vet jag inte ritkgit varför, jag ville från början vara fjortis. Sen var det nog för att jag älakde uppmärksamheten jag fick. Jag gick inte runt och skrek kolla på mig, eller såg värst ut av alla. Men på något sätt syndes kanske jag och Alexandra lite mera en alla andra. Kankse på grund av vårat självförtoende.

4. Klart att jag ångrar vissa saker jag gjorde, det är jätte mycket jag skulle vilja ändra på. Men jag hade i allafall kul och det var ju det som var meningen.

5. Sbn var jag aldrig på, men jag var på Fabelesse och dom lite mindre klubb festerna.

6. Dom som hänger på plattan idag är inte driket fjortisar. Dom har en jävla attityd och en utstrålning och självföroende som dom flesta saknar. Det är nog darför folk är så kritiska till dom. Och hänger och händer, det händer att jag är dära. Men det är inte driket en vardagssak.

Och hur många besökare jag frå varje dag ? Hum runt 1000. Och vrf jag blev "känd på elverkt. För att vi synts mycket tror jag. Fast jag vet inte. .

Och ja jag saknar umgänget. Jag saknar allt det dära. För alla var så mycket ärligare då.

Jag har aldrig haft sex med någon som jag vart kär i,

2008-11-03 @ 00:01:29
Postat av:


2.när du var fjortis kände du dig fin när du sminkade dig alldeles för mkt, och hade way to much knull ruffs :P?
3.har du nån gång "vikit ut dig" på bilder och skickat till andra under den tiden du va fjortis?
vad tykkte du om "vanliga människor" som inte hade så mkt smink näru var fjortis? hur tittade människor på dej näru var fjortis ?

Jag tänkte inte så mycket på hur jag såg ut. Men "knullruffs" det har aldrig vart någon favorti.  Och nej jag har aldrig skickat runt bilder, och det skulle jag aldrig göra.  Jag hade inte alls så mycket fördomar om folk för ett år sen som jag har idag, jag tyckte nog ingenting alls, folk kollad konstigt. Speciellt vuxna.

2008-11-03 @ 00:02:53
Postat av:

vad spelar dem för musik på sbn å elw ? är du vän med alisch ?? är du vän med evvo?? kollade du snett på andra fjortis näru var fjortis? brukade du hänga på plattan? vart ligger fjortis donken ? hur träffades då å evvo ? och hur träffade du bekant@?? är evvo å bekant@ bitchiga av sej ??? hur elak är du på en skala 1-10 ?

Oj det har hag aldrig vart så bra på, men typ såm hära dunk musik haha. Jag är inte så himla bra vän med henne, men jag känner henne. NEJ jag är inte vän med evvo. Ja jag kollade alldeles för mycket snett. När jag var fjortis så brukad jag inte vara på plattan. Evvo har jag faktiskt bara träffat en gång, och det var på grönan iår. Och Michelle träffade jag på elverkt för 3 år sen tror jag (?) Oh ja evvo är bitchig, och jag har aldrig ritkgit sett den bilden av michelle. Haha vilken fråga. Men jag är nog ganska elak, och så harjag en väldigt dålig attityd. Men jag tippar på 4-  :p kram

2008-11-03 @ 00:04:12
Postat av:

Vad gillar du för sorts musik?
3. Vad gillar du för sorts kläder? och vart köper du oftast dina jeans? hur många haru haft sex med ? jag undar har du någon gång kännt dig ensam, att du inte har någon att parta om allt med.
eller bara att det känns tomt att det fattas något liskom, typ att det känns som att alla andra har någon men inte man själv? :S :)
Är du inte kompis med dina gammla "fjortiskompisar" som går i din skola ens längre? Träffas ni aldrig elr säger ni ens hej till varandra?

Hänger du ofta i Spånga och svandammen på kvällarna med dom som är där typ varje kväll?

svara.Musik har aldrig ritkgit vart min grej, men jag lyssnar nog på det mest. Kläder, jag gillar alla kläder. Men jag tycker om lite annorunlunda kläder. Jag köper jeans överallt bokbok cheepmonday  gul&blå puss&kram. Överallt. Hur många jag haft sex med ? Oj lite för många. Ja jag har många gånger känt mig ensam och övergiven.

Nej jag har alltid gått i skolan i typresö/haninge så jag umgås inte med speciellt många från min skola. Men nu går jag i högalidsskolan. Och där finns det inte driket fjortisar.  Jora vi hälsar det händer. Haha jag var i spånga järre mycket på sommarlovet. Men inte nu, knappt ingenting alls. Nu är vi oftast på söder.

2008-11-03 @ 00:06:38
Postat av:

berätta lite om hur det var att vara tilsammans med flink,(oskar kajander), lite om vad ni gjorde och så,
puss :) 

Svar. Oj oj. Vi blev tilsammasn genom internet, och jag strulade med han en gång när vi var tilsammans. Så vi gjorde inget.

2008-11-03 @ 00:08:58
Postat av:

hur är det mellan ballie och dig? älskar du henne mest? och hur är ni mot varandra i verkligheten?

svar:Det vet jag inte, men Alexandra är lite speicell när det gäller sånt dära. Och det kan jag säga rakt ut. Hon har sina små peridoer med folk. Men sen när alla sviker, så kommer hon alltid tillbaka till mig. Så dt går lite upp och ner mellan oss. Och det är klart att jag älskar henne ! kram pauliana

2008-11-03 @ 00:10:12
Postat av:

hur tidigt steg du upp då du var fjortis, alltså för att sminka dig och spreja upp håret och så.
när du kollar tbx på bilderna då du var fjortis vad tänker du då? vad har du för roll i din klass? (mobbaren, nörden, den snälla osv..)

Svar: Oj inte alls tidigt, för jag var bara fjortis under sommaren. Men jag gick upp kankse runt 11-12 ibland 9-10 och sminkad mig i kankse 30 minuter, inte mera. Och håret la jag nästan ingen tid alls på. När jag tänker på bilderna. Så frågarn jag mig själv, hur fan vågade jag gå ut sådära ? Och i min klass, det vet jag inte. Men jag har nog en "roll" som är lite tuff och ytlig. Men snäll det är jag alltid :) kram paulina

2008-11-03 @ 00:17:19
Postat av:

När folk kallade dig fjortis under din ''fjortisperiod'' blev du glad eller arg? Pratar du mycket? (haha) Vad vill du bli när du blir stor ? 

Svar: Haha men jag blev nog snarare stolt och tog det som en komplimang. Hahs, ja det gör jag nog. Oj det har jag ingen aning om :O

När fyller du år ? 

1993-10-14

Vilken inrikting vill du gå i på gymnasiet ? 

Oj det har jag faktikst inte ritkigt ränkt på. Men efer som jag går om åttan. Så behöver jag inte tänka så mycket på det, men jag börjar gynasiumet driket efeter åttan. För det ä bara 9 år i  skolplikt. Fast det är ftivilligt,

När förlorade du oskulden ? Vilken ålder ?

När jag var 13 den 24 juni 2007.

2008-11-03 @ 00:22:18
Postat av:

Går du nånsin runt i mjukis? Du verkar alltid ha så fina kläder :) okej, nu kommer en sån här dum fråga om din "fjortisperiod" , du behöve inte svara om du inte har lust, men om jag har fattat rätt så var du ganska känd, eller känd men du var omtalad som fjortis, folk visste vem du var & du hade väldigt stor umgängeskrets, ?, & då till frågan saknar du det ngn gång ? .. saknar du att hänga på grönan , på plattan gå på elverket. osv osv. ?, & sånt fall vad är det du saknar vad var det som var det bästa med att vara "fjortis", ?.

Svar: Oh ja det gör jag. Det är klart att jag saknar allt det dära. Men jag förösker lägga det förgångna bakom mig. Det bästa med att vara fjortis, hum ? Folk hade inga fördomar då. Galet skönt. Puss paulina

2008-11-03 @ 00:23:50
Postat av:

har förstått att du värkar vara en ganska lugn tjej. Udrar om du var helt anourlunda under din såkallde "fjortis" tid alltså drack du mycket och festade och så? alla gånger du har fått utegångsförbud som fjortis, varför fick du det?

Jag är ganska lungna faktiskt. Ja jag var lung då. Och när jag var fjortis så tänkte jag aldrig på alchol och sprit. Det fanns inte för mig, och den enda festen jag var på var elveket. Men nu är det lite väl mycket fetsnade och drcknade för min del. Jag kanske borde skaärpa mig lite. Och utegångsförbud. Den enda gången jag  fick det var nog i slutet utav sommaren, när jag alexandra och abbelischus boffade.  puss paulina

2008-11-03 @ 00:29:24
Postat av:

skulle du våga bli fjortis igen, ifall du ångra dej asså fattaru ? för dt e ju fler som tykker du e hetare å sötare som fjortis, ifall man tänker efter är dt ju bah smink, du kan ju va lika snällig som du e nu lixx!! tykkeru sj att du e snyggare nu än som fjortis ?

Svar: Jag skulle aldrig vilja vara fjortis igen. Visst elverket var kul, men jag skäms över att jag sett ut som ja gjort. Haha tack ;)puss paulina

2008-11-03 @ 00:31:38
Postat av:

vad sa å tyckte din mamma om dej näru var fjortis ? asså när du sminkade dej så å tuperade håret ? när du var fjortis, ville du egentligen inte vara dt? varu dt bah för dina kompisar var det ? vad är egentligen skillnaden i ditt liv till när du var fjortis å inte fjortis ?!?!? förutom sminket å håret..

Svar: Min mamma sa att jag såg ut som ett sklett som snubblat ner i en lerpöl. Och jag tuperade inte driekt håret. Mitt liv är inte så annorulunda. Förutom att elveket inte dinns i det. Jag var aldrig det för någon annans skulle, utan det var nog mest för min egen. kram paulina

2008-11-03 @ 00:34:24
Postat av:

hur många av dina kompisar har blivit fjortisar/fortfarande är fjortisar ? var det många som klagade på dej näru vsr fjortis å typ bah "fjortishora, du e äcklig" osv i RL ? så INTE på internet, för på internet ska alla leka tuffa.... avoritprogram? å vad för musik gillaru? å skriv inte allt möjligt, skriv då vilka artister å genre du lyssnar på ? =) anledningen till att jah fortsätter å läsa din blogg är för att du var så JÄÄVLA SNYGG FÖRUT (som fjortis;P) :)

svar: Jag har många kompisar som beter sig som fjortisar. Det är fler som klagar på mig nu, för hur jag en gång sett ut. Nej det är nog mest på internet, och speciellt i den hära bloggen ! Mitt favorti pogram är lätt sex and the city. I LOVE IT ! Finns inget bättre program. Jag lyssanr på all musik. För det är inte riktigt det jag brinner för, kan inte så mycket om det. Men jag lyssnar på det som finns. Och när jag var liten så tyckte jag om Pink väldigt mycket. Haha tack antar jag kram Paulina

2008-11-03 @ 00:39:39
Postat av:

hur ändrade du dej att du inte ville vara fjortis längre ? kollade du dej sj bah i spegeln å bah "gud vad äckligt med så mkt smink, de som säjjer att jah e ful har rätt" osv ? :S:S:S

Svar: Oj jag vet inte, men jag slutatde vara fjortis tidigare en alla andra. Med mycket smink, det var för att jag ehlt enkelt inte orkade. All min ork tog jag till att pallara mig upp ur sängen. kram paulina

2008-11-03 @ 00:41:30
Postat av:

haha en fråga var du en bitch/kaxig näru var fjortis? nu verkar du vara lite för snäll ;P å lite tråkig faktiskt, förlåt ;har du varit medlem på bilddagboken.se.. när började du röka? vem fick dej att röka ?

Svar: Oh jag om jag var, men jag är nog elakre nu. Haha snäll det har jag alltid vart. Jao jag är medlem dära, fast det var jätte längesen jag var inne hah. Typpaoow@ heter jag dära. Och jag tjuvstartade lite förförra vintern, men den personen som fick mig att börja röka är nog melissa. Favorite@ fast det var mitt eget val, men det var hon som lärde mig. Kram paulina

2008-11-03 @ 00:47:49
Postat av: till paulina

röker du fortfarande ?

har vanessa och aaaron knullat eller leker em bara ?

Svar: Ja men det är mitt nyårslöfte haha. Ah, dom har ett upp och ner förhålllande just nu. Men hoppas att det ordnar sig. Hallå Aaron king utan sex(?) Det skulle jag vilja se haha, kram paulina

2008-11-03 @ 07:39:00
Postat av:

under sommaren 07 när du hängde på grönan med " grönan crew " eller vad ni nu kallade det .. :) hur börjae allt det där ? kända alla varan ?
har du fotfarande kontakt med dom nu ?
och sen vad vare som hände mellan dig och erik(shigar på pea) ? 

Ja det gjorde jag, nej men det började med att vi träffade primme. Som ballie hade strulat med på elverket. Sen så kom kompisar kompisarskompisar osv. Så började alla träffas dära. Nej jag har nog inte ens kontkt med hälften utav dom (?) :( Jag var otrogen, sen så funkade det helt enkelt inte mellan oss .. Kram paulina


2008-11-03 @ 08:40:37
Postat av: TILL PAULINA <3

Knr du någon i solletuna? isf vilka, skriv deras pea? Och vart bor du ? vilket område? hur lärde du känna abra? har du hittat din soulmate än? typ det kan ju va veem som helst som typ älskar samma saker som dig osv?

Hum, han som tog min oskuld bor faktiskt dära. Mämenr inga namn. Vilken svårt fråga, men nej det har jag nog inte. :/ kram paulina

2008-11-03 @ 09:24:11



2008-11-03 @ 14:41:34
Postat av:

i början när du blev fjortis, när alla sa elaka kommentarer, tog du inte åt dig alls då? 

Svar: Nej inte alls faktiskt. Kram paulina

2008-11-03 @ 15:15:25
Postat av:

vart har du köpt din tröja, den rosa med stor krage?

Svar: På gina tricot. :)

2008-11-03 @ 15:17:08
Postat av: elsa

hur många gånger har du haft sex? och med vilka?

är du kompis/gillar du naui?

Oj många gånger haha. Det är en för närgående fråga. Nja jag har ingenting emot henne, kram

2008-11-03 @ 16:17:39
Postat av:

hur många gånger har ngn slagit dig?
hur många gånger har du blivit nersparkad/misshandlad? hur var det värsta gången?

Hur många gånger ? Ja du jag har fått ett par smällar. Jag har blivigt misshandlad en gång



Kommentarer
Postat av: p

vilken storlek på starbucks t-shirten?

2008-11-03 @ 18:43:55
Postat av: S

får jaah ställa en fråga????

när du och ii@ var tsm, saknar du det?? hade ni sex??

PUUWS!! du är bäst paow.

2008-11-03 @ 19:12:24
Postat av: Anonym

du miste din oskuld när du var tretton,herregud!det äcklar mig nästan

2008-11-03 @ 19:27:48
Postat av: Anonym

hur länge har du bloggat?

2008-11-03 @ 19:39:12
Postat av: Paulina,

Vi var tilmmans nästan en månad Så dum fråga. Den är ganska liten. Det är typ "one size" om du vill veta mera, adda mig på msn. [email protected]. Och jag har bloggat i 13 dagar tror jag (?)

2008-11-03 @ 19:56:24
Postat av: Lisa

Hur känner du Alexandra och är det sant att hon bad dig göra henne til en fjortis ? :) <333333333

2008-11-03 @ 21:25:03
Postat av: Kim

Hur gammal var killen du tappa oskulden med?

2008-11-03 @ 21:41:24
Postat av: Promila

Asså, det är ju lite sent nu, men asså, vem skulle du vara nu om du inte hade haft den S.K fjortisperioden?

2008-11-03 @ 22:36:17
URL: http://metrobloggen.se/proma
Postat av: amelie

ahahah bullshit ! så jävla mycket bullshit du snacka här ! i din skola va du mobbad nummer ett

2008-11-04 @ 15:50:49
URL: http://ameliehelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

haade du och ii@ SEX???? =)

2008-11-04 @ 17:52:55
Postat av: Anonym

hon miste sin oskuld i slutet av sjuan, hon skulle fylla 14 ? Jag känner flera st som just börjat sjuan som har förlorat oskulden :S ?

2008-11-04 @ 22:33:55
Postat av: paulina

Amelie, jag var aldrig i skolan. OCh det vara bara du och ditt lilla wannabe tpototch crew som "mobbade" mig

2008-11-25 @ 18:49:03
URL: http://sweetandsaour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0