Piercing ?


Jag saknar min navel piercing, okej den andra bilden kankse är lite utmanande. Men det är dom enda bilderna jag har. Och om det är någon som underar så har jag haft piercing i naven (som ni ser) på båda sidorna av överläppen och ett hål i underläppen. Sen så har jag haft hål i näsan 3 gånger om det räknas med det jag har nu (?) Fast jag ska ta om min navel piercing för  man får ett så himla fult ärr(sebild) Uscj säger jag bara, ovh bilden ser lite konstig ut. Men jag funderar på att pierca tungan i veckan, men vi får se hur det blir. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång tid dröjer dt tills man kan sola solarium igen efter navel-piercing??

2008-11-22 @ 23:51:07
Postat av: Paulina

man kan sola på en gång, det är bara lägg en liten pappersbit eller något liknade runt det "irretrande" området. Och kankse inte sola med solkräm, men man ska undvika andras saliv,rökning,alcohl och hudkräm. Och inte använda för starkt tvättmedel. Fast jag brydde mig inte så mycket, utan jag bytte piercing för tidigt. :p

2008-11-23 @ 02:29:39
URL: http://sweetandsaour.blogg.se/
Postat av: Anonym

oke, jag tog min för 3 veckor sen så det borde vara lungt, efter hur många veckor bytte du smycke?

2008-11-23 @ 11:49:22
Postat av: Anonym

varför har du tagit ut din percing ?

2008-11-23 @ 21:33:17
Postat av: Anonym

vill också ha navelpiercing

2008-11-24 @ 09:31:43
Postat av: cissi

Var försiktig med att ta tungpiercing. Min kompis fick en infektion och fick åka till akuten för att hennes tunga svullna upp och hon kunde inte andas :S ..

2008-11-24 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0