Orkar ingenting längre

Hejsan alla sötnosar, jag har serilst inget liv längre. Jag sover äter kollar på tv dushar och går på soc möten. Måste fan skräpa mig. Vaknade kl 17.00 idag och somnade kl 8.00, så jag missade min tandläkare. Jag ska nog ner oh boka tid till frissan snart. Om ens det blir av. Förlåt om mian uppdateringar är tråkiga. Men jag blir så jävla trött av alla tabletter jag tycker i mig. Och det kliar så att jag inte kan sova. HEMSKT. Men det kommer snart att bli bättre - hoppas jag. Tänkte blogga lite mera idag. Som ni ser har Jossan föröskte fixa en design, visst är den fin. Men den är lite liten. Och jag är heeelt slutslåld på designer och blogghjälp.se ? Fattar inte, har läst igenom den minst 1000 gånger på fjortontusen oilka hemsidor (?) Hjälp tack , det skulle uppskattas. Men nu ska jag baka kladdkaka. MUUMS !

Kommentarer
Postat av: Jag kan hjälpa dig, läs så ska jag förklara! <3

Hej jag kan hjälpa dig! :D

Där du satt in koden till bilden, leta upp det, det ser ut ungefär så här





#header {

background: #FFFFFF url( KODEN TILL DIN BILD STÅD HÄR) no-repeat right center;

padding-left: 30px;

padding-bottom:15px;

padding-top:30px;

margin: 0px 0px 20px;

width: 700px;

height: 100px;

}



Om du fattar?



#header {

background: #FFFFFF url(http://smidigflicka.blogg.se/images/2008/p_16709939.jpg) no-repeat right center;

padding-left: 30px;

padding-bottom:15px;

padding-top:30px;

margin: 0px 0px 20px;

width: 700px; <---- DÄR SER DU HUG BRED DEN SKA VARA

height: 100px; <---- OCH HÄR SER HUR HÖG DEN SKA VARA



Ändra dom två till tex, 600 och 200 eller något helt annat, testa dig fram, sen spara inte, kolla på förhandsgranska först och ser om det blir bra och om det blir för mkt med tex 500 då kan du ta 490 så blir det 10 c kotare :D

Fattar du?

Okej vi tar det en gång till med detaler:

Gå in på design

Då kmr du in på välj stilmall

Precis under där det står Välj stil mall så är det en markerad blå text som heter alnernativ redigera din befintliga stillmall

Gå in där och sök upp där du la in koden till din header (den du ska fixa alltså!) det ser ut ungefär så här som sagt

#header {

background: #FFFFFF url( KODEN TILL DIN HEADER ) no-repeat right center;

padding-left: 30px;

padding-bottom:15px;

padding-top:30px;

margin: 0px 0px 20px;

width: 700px; <-- ändra här

height: 100px; <--- ändra här

}



Sen ändrar du där jag skrev <--- ändra här till andra siffror, mindre eller högre, testa dig fram!



Kom ihåg att jag har en annan kodmall det är därför mina siffror såg annorlunda ut än dina säkart!



Hoppas du förståd xD Kram

2008-11-04 @ 19:32:17
Postat av: Anonym

allt ordnar nog sig till slut, du måste bara ge det en chans och anstränga dig lite, visst det kan låta enkelt för mig som inte går igenom dethär men jag kan på ett sätt förstå det, och jag hoppas du tar åt dig utav vad som händer i din omgivning och allt, det är din framtid du talar om! kram

2008-11-04 @ 20:28:41
Postat av: Anonym

kolla på http://www.designadinblogg.se

2008-11-05 @ 17:30:29
Postat av: Anonym

vad e det du tar tabletter för, om jag får fråga :/?

2008-11-05 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0