mindre söta jag och min söta lillebrorshan !

Sitter hära och har galet tråkigt, och jag måste plugga. USCH. Har inte gjort en läxa på typ två år tror jag. Så onödigt, räcker det inte att man går i skolan varje dag i 12 år ? Jag åkte in till stan och träffade balle vanessa cristina dessie och melissa. Jag Melissa balle och nessis och cristina åt på tackobar mums . Äter dära typ varje dag, haha ! Sen så åt jag alldeles för mycket så jag fick  jätte ont i magen, så jag och Dessie åkte hem vid halv 5. Palla stan egentligen inget liv. Och jag som hade lovat och träffas stackars Ballie och komma till hennes skola. Men jag åkte hem isället och hon lackade sönder. Sen så ville hon ta med Jenoa hem till mig, men jag var ironisk och sa att jenoa är snål och får inte komma. Så dom kom inte. Så jag och Dessie fortsätte att spela rebubbel coperitive, men vi gjorde bara en bana. För dom är galet svår när man börjar närma sig 50. Sen så åkte Dessie hem, så nu ska jag äta bulle med pappa. Bloggar mera senare.
* PUUSSSS *



Kommentarer
Postat av: dessie

SÅ JÄVLA SÖTA. JAG DÖR<3

2008-11-12 @ 21:11:25
URL: http://desireenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0