jag har en fråga



Hejsan sötnosar, nu har jag en fråga till er.
Vad tycker och tänker ni om mig ? Verkar jag snäll, bitchig självsäker ? Vad som helst.
Jag är så himla nyfiken om vad folk tycker om mig, för jag säger bara en sak. Ingen kan trampa på mig.
Varken när det gäller uttseende eller självkänsla. Så skriv en liten text om vad ni tror om mig. Både bra och dålig, och vilken bild ni har fått utav mig, eftersom ni inte känner mig så kanske det är svårt att döma. Tack på förhand
Kisses babys



Kommentarer
Postat av: frndens

asso du verkar bajta snäll. men jag kan tyävrr inte säg nått just nu om dig för jag känner dig inte, men du är otroligt fin och skulle vilja lära känna ;)

2008-11-25 @ 00:18:16
URL: http://oliwiafrnden.blogg.se/
Postat av: e

förut tyckte jag att du värkade jätte bitchig, dryg, och jag trodde typ att du var en person som inte lyssnade på andra, eller lixom inte brydde sig om andra rättare sakt. typ känslokall. men nu efter att jag har läst din blogg känns det som att man helt och hållet missuppfattat dig. nu tycker jag att du värkar som en snäll och trevlig person och att du även har ett bra själv förtroende :)

2008-11-25 @ 00:23:40
Postat av: mathilda

från början verkade du väärsta dryg och sådär

men allså, nu tror jag itne jag tycker de, jag tycker du verkar asssnäll och typ så

aja veeenne.

2008-11-25 @ 06:43:47
URL: http://faadeaway.blogg.se/
Postat av: Josefin pihl

Du har otrolig personlighet och får en att känna sig bra på något sett, du acepterar än hur man en är & aa du är obeskrivlig, Jag älsklar dig paulina !

2008-11-25 @ 07:05:45
Postat av: duvetvemjae

paulina , du är så jävla söt, världens snällaste, har minnen med dig , du är bra på alla sätt, och jag älskar dig<3

2008-11-25 @ 07:35:57
Postat av: Anonym

Du verkar vara rn satrk människa som fått ta mycket skit, du har liksom fått bort fjortisstilen och du är otroligt vacker. Du har falligt och ställt dig upp igen, du verkar vara någon som lyckats. Du är bäst i mina ögon paulina.

2008-11-25 @ 08:26:45
Postat av: daniella

förut tyckte ja också att du typ var största bitchhen men asså jag tror att man lätt kan tro det för att du har så bra självförtroende o inte tar ngn skit som du själv sagt, säger liksom vad du tkr o så

men jag tycker att du verkar vara en omtänksam persson o du verkar ha väldigt kul med dina kompisar det e bra! din blogg e bäst

2008-11-25 @ 08:48:45
Postat av: Danni

Vet inte riktigt, haha! Du verkar väll snäll om man skulle känna dig bra. Eller ja, vet inte. Men du verkar tåla mkt skit iaf :p

2008-11-25 @ 09:58:08
URL: http://bigshots.blogg.se/
Postat av: dessie

ibörjan så är du svår som kompis, du lyssnar inte så mycket & du drygar, men om man känner dig så bra som jag känner dig då är du världens bästa person! jag älskar dug mest bästavän, livet ut

2008-11-25 @ 10:37:07
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är typ väldigt självsäker värkar det som. men oxå jätte söt.

2008-11-25 @ 14:01:58
Postat av: J

hej paulina. jag känner inte dig, men en sak kan jag säga. du har vart min förebild sen du startade bloggen. från första nlägget har jag läst, då var det bara på skoj som jag läste. men sn så, insåg jag vilken stark person du egentligen är, ingen får trampa på dig. du är en jättevacker tjej, och låt fan ingen trampa på dig/ditt utseende. för det är så bra det kan bli. vill gärna lära känna dig för att du verkar som en jättesnäll tjej. <3

2008-11-25 @ 14:03:29
Postat av: nn

Du verkar vara självsäker på utsidan , men inte riktigt inom dig. Verkar ha varit med om mycket. .



Dock känns det som att du ' döljer' eller försöker dölja vem du är bakom all din makeup. VAR DIG SJÄLV !



BARBIEGIRLSGOOOO

2008-11-25 @ 15:12:57
Postat av: kristina

tjoho , när man ser dej så kanske man tänker att du är lite bitchig men dte är du säkert inte !Jag tycker att du och dessie är jätte söta men jag tycker nu ska skippa det rosa läppstiftet , det skulle bli SÅ MYCKET SNYGGARE !!!!

puss

2008-11-25 @ 15:26:36
URL: http://nnorin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jo,

Först tyckte jag ju att du var dryg och allt. hörde rykten om dig ända till täby liksom?

Men efter att ha läst din blogg så verkar du va fett snäll. Du är väl som dom andra, älskar att ha kul! (:

2008-11-25 @ 15:46:17
URL: http://ektapekta.blogg.se/
Postat av: Nina

du verkar väldigt rolig. Du är sjukt söt också!

2008-11-25 @ 15:57:59
URL: http://ninaochlouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

precis som alla andra så har jag ändrat uppfattning om dig. men jag har svårt att glömma det första intrycket och tycker fortfarande att du verkar lite ego. du är säkert snäll mot dina närmaste kompisar men jag har iaf svårt att gilla sånna som du... puss

2008-11-25 @ 16:33:06
Postat av: a

Först när alla höll på och hacka på dessie trodde jag att hon var största bitchen och verkade skit dryg. Alla i hela min skola snackade skit om henne hela tiden, det var helt sjukt. Ingen typ kände henne men alla visste vem hon var för att hon var så kaxig och jag vet inte. Sen träffa jag henne och hon var skit söt och snäll så jag antar att det är den bilden jag har av dig också, eftersom ni är bästavänner borde ni vara rätt lika eller? Först tyckte jag ingenting om dig ibörjan sen tyckte jag att du var största fjortisen med sjukt mycket självförtroende bakom ditt sminkface men som egentligen var väldigt osäker i sig själv. Det känns som att du hittat dig nu, du verkar ha blivit en bättre människa haha :) Fast det är synd att du tyckte det var så coolt att röka och gick efter gupptrycket så att du blivit beroende nu, precis som alla fd. fjortisar. Jag vet inte vad jag tycker om dig egentligen, har fått en bild av dig utifrån din pa och vad alla andra tyckt och tänkt om dig. Genom din blogg har jag typ förstått att du verkar helt okej.

2008-11-25 @ 17:03:37
Postat av: anna

jag säger nog precis som alla andra, att från början trodde jag att du var jätte bitchig och så men efter att jag skitit i alla rykten och allting och saffat mig en egen uppfattning om dig via pea och din blogg så vad jag tycker i alla fall så värkar du vara hur snäll och gullig som helst så skulle värkligen vilja lära känna dig.



och juste, vart vid mariatorget bor du ? jag bor också där och jag tror jag har sett dig ett antal gånger fast jag vet inte om det har varit du.

kramar

2008-11-25 @ 17:08:50
URL: http://mylifeinword.devote.se
Postat av: anna

den innan var skickad av mig fast jag skrev lite fel i andressen :P

2008-11-25 @ 17:09:55
URL: http://mylifeinwords.devote.se
Postat av: XOXO

du e lite söt, men asså seriöst fixa till gluggen mellan tänderna! please, girl!

2008-11-25 @ 17:15:15
Postat av: Anonym

Jag tycker du verkar snäll. Förut när de var det med fjortistider föll du för grupptrycket verkar det som. Men det känns som om du inte tar folk efter utseendet längre. Elr hur de är wb fjortisar osv.

Du verkar ha förändrats <3

2008-11-25 @ 17:34:36
Postat av: H

visst utseende mässigt är du super söt!

men på sättet. du verkar som om du verkligen bryr dig om dina kompisar. men ändå har svårt att bli kompis med folk ? bara vad jag tror.

men har man dig som kompis så verkar det som om man har en äkta vän :)

2008-11-25 @ 17:36:56
Postat av: Anonym

finns inge mer att säga förutom att

DU ÄR BÄST

2008-11-25 @ 17:44:28
Postat av: Anonym

jag känner inte dig och jag varken gillar/hatar dig fast asså du gör allt för att visa " att ingen får trampa på dig och att du inte tar någon skit " asså hahahah, snacka om lågt självförtroende du egentligen måste ha om du kämpar så jävla mkt för att bevisa nåt sånt. och somsagt, jag känner inte dig, men du kände min kompis förut fast sen så började ni bråka och du spottade på henne ! asså hahahha fatta vad synd det skulle ha blivit om dig för jag tänkte verkligen slå ner dig, men några vänner stoppade mig..

och hörru håller med nån som skrev innan, skippa ditt rosa jävla läppstift! uusch

2008-11-25 @ 17:45:27
Postat av: alice

hejhej, asså som väldigt många skriver tycker även jag av det lilla jag har sett och hört om dig att du har varit dryg och käslokall, men jag var bara en av dom som hade fördomar typ, från ditt förflutna och så. haha, men efter att jag kika in på din blogg som jag läser typ varje dag (a) så verkar du faktiskt vara en rolig, och snäll person och verkar va en rooolig kompis hihi. hör av dig, ciaaaoo :)

2008-11-25 @ 18:06:58
Postat av: Anonym

snäll mot dina vänner men du verkar hata alla du inte känner . du ger typ aldirg något en chans

2008-11-25 @ 18:11:43
Postat av: p

jag tycker du verkar gullig och snäll :)

2008-11-25 @ 18:12:44
Postat av: Anonym

samma sak som dom flesta har skrivit så hade jag helt fell uppfattning om dig , jag tänker dig som en dryg tjej som snackar skit bakom ryggar och mobbar folk .. förlåt. men nu tycker jag en helt annan sak , och det är att du verkar skitgullig , snäll och ärligt och det är både bra och dåligt i visa sammanhand :)<3 puss

2008-11-25 @ 18:21:04
Postat av: Anonym

hahah det här va en riktig rolig sak du har hittat på !

jag tycker du värkar vara en sån peron som värkligen bryr sig om de personer som är i din närhet och det menar jag!!

Okej nu ska jag vara helt ärlig jag kanske tycker att det värkar som att du ibland kan var ''dryg'' och typ inte bry dig om det t.ex kommer upp ett skiit stor bråk och liksom ja... jag vet inte kanske ty

2008-11-25 @ 19:55:08
Postat av: Anonym

jag tycker du verkar vara jättesnäll :)

2008-11-26 @ 16:19:36
Postat av: Amelie

fjortis som går i 110 km/h och är skitjobbig

2008-11-26 @ 17:47:30
URL: http://ameliehelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror du är rolig och typ snäll lite för ball kanske :O

2008-11-26 @ 17:51:36
Postat av: Anonym

hahah skoja men väldigt stark person och skiter i vad alla tycker och så och snäll <3

2008-11-26 @ 17:52:42
Postat av: Anonym

haha fjortisperiden över... jag trodde den var din period var över tills jag började läsa din blogg den är DEFENITIVT inte över.

men du verkar helt okej. väldigt flickig.

2008-11-26 @ 19:57:43
Postat av: SKIPPA DITT FULA LÄPPSTIFT. usch

håller med om den senaste kommentaren, du verkar fan mer fjortis nu än vad du varit tidigare. du och dessie kan ju börja med dessie&paulina grönancrew på grönan haha så jävla fult. och föresten skippa ditt rosa läppstift, det ser ut som idomin och det är äckligt och fult. fast du vill ju va en fjortis så du blir säkert glad när jag säger att du ser ut som en fjortisfitta i det där läppstiftet men annars är du söt annars.

2008-11-26 @ 21:36:38
Postat av: Vega

Du verkar jätte snäll & Så, Läser in blogg nästan varje dag , Hah. Men den är bra, Den är rolig att läsa, Det händer så mke & Du har massor av fina bilder.Och du är söt & Så.Asså du verkar bara snäll på något sätt.Fortsätt blogga det är roligt att läsa din blogg,Fast de skulle kanske bli roligare ifall du fotade kläderna du haft på dig & Lägger in.Fast annars ären bra som den är.Hare bra.(:

2008-11-26 @ 22:08:30
URL: http://makeupbox.blogg.se/
Postat av: Josefine

Har inte mycket kontakt med dig längre, men när jag väl hade så kändes du som en person som man kunde stanna vid. Du var trygg på nått sätt, och även fast vi kanske inte var bästavännerna så kändes det endå som att vi förstod varandra och jag saknar dig och det som vi gjorde tillsammans!

2008-11-28 @ 16:24:11
URL: http://followyourdreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar vara bitchig men du är säker snäll om man känner dig, du verkar vara bortskämd..

tar väldigt fina bilder och är jätte söt :)

2008-12-02 @ 09:55:08
Postat av: Anonym

du verkar vara bitchig men du är säker snäll om man känner dig, du verkar vara bortskämd..

tar väldigt fina bilder och är jätte söt :)

2008-12-02 @ 09:55:25
Postat av: Anonym

hatar dig

2008-12-15 @ 21:41:42
Postat av: elin

Du är nog rätt bitchig, kanske lite billig också? Säkert en jättebra vän, lätt att öppna sig för och lita på. Du ställer nog alltid upp för dina vänner också. Synd bara att du umgås i kretsar som typ vanessa och balle... de är ju hemska!

2008-12-18 @ 17:27:52
Postat av: Anonym

Jag tycker du värkar super snäll. Du är väldigt söt bra klädstil. Du värkar toppen !:)

2008-12-23 @ 10:09:07
Postat av: Anonym

du leker för mkt ..

2008-12-27 @ 14:37:34
Postat av: Berit

Herre min skapare säger jag bara flicka. Sötare brud går ej att finna.

Det kommer att gå bra för dig i livet, trots att du måste gå om 9:an pga dina "attityds problem".Du lär ändå få topp jobben med din höga iq (som du uttrycker i dina inlägg) You go girl;) Om jag ändå fick vara som du. Att knulla runt och suga av pojkar hit och dit må låta slampigt, men inte då. Du gör det med sådan klass och för att inte tala om elegans. Du är min förebild Paulina och kommer alltid, lyssna nu, ALLTID att vara min vägledare. Jag blir kär när jag läser om ditt liv, så spännande, så livs farligt, men ändå så fantastiskt harmoniskt och underbart. Skulle göra mycket för att få vara som du, men det är bara du som kan lyckas med det. Fortsätt som du gör tjejen. Drick/sup ner dig, och knulla för guds skull runt så mycket du kan. Din ungdom är kort. Så ta vara på den

2008-12-28 @ 23:00:49
Postat av: Berit

Herre min skapare säger jag bara flicka. Sötare brud går ej att finna.

Det kommer att gå bra för dig i livet, trots att du måste gå om 9:an pga dina "attityds problem".Du lär ändå få topp jobben med din höga iq (som du uttrycker i dina inlägg) You go girl;) Om jag ändå fick vara som du. Att knulla runt och suga av pojkar hit och dit må låta slampigt, men inte då. Du gör det med sådan klass och för att inte tala om elegans. Du är min förebild Paulina och kommer alltid, lyssna nu, ALLTID att vara min vägledare. Jag blir kär när jag läser om ditt liv, så spännande, så livs farligt, men ändå så fantastiskt harmoniskt och underbart. Skulle göra mycket för att få vara som du, men det är bara du som kan lyckas med det. Fortsätt som du gör tjejen. Drick/sup ner dig, och knulla för guds skull runt så mycket du kan. Din ungdom är kort. Så ta vara på den

2008-12-28 @ 23:03:03
Postat av: Fillippa

Jag tycker du är lite.. konstig.

Fjortis, röker, dricker, tatuerar dig osv...

Men du är jättesöt.

2009-04-07 @ 16:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0