Hello

Idag hände det inte så mycket, jag gick till skolan. Och pratade med studievägledren för min skola. Och hon skulle hitta ett braq jobb till mig två gånger i veckan. Så vi kom fram till ett café på kungsholmen, djurgårdens stall för privathästar. Eller en djuräffär, värsta slav jobben, jo jag vet. Men det måste jag välja, två dagar i veckan nian ut. Sen så åkte jag in till stan och träffade cristina raffe ralle och alla. Sen så "hängde" vi bara eller vad man ska säga.  Sen så kom Dessie in till stan, och jag träffade Emlia.Så vi var lite med henne, sen gick vi och åt på tacobar som vanligt. Haha. Och förresten så sa min skolläkare att mitt bmi var 17,6 och jag bör ha över 19,8 :O. Så det är kankse bara bra att jag äter. * Sen så åkte jag och dessie hem till mig och åt thaimat och spelade lite rebubbel. Galet kul, och jag tar henn. Som alltid- nästan i alla fall. Sen så gick hon. tråkigt tråkigt. Och nu sitterjag framför datorn och äter godis. MUMS. Puuussss


I<3U BÄÄÄSTIS

Och angående bloggdesingen, vad tycks ?
Och den enda jag har att tacka är Emlia, EKM@ http://Emiliu.blogg.se
tacktacktacktackatacktacktacktack !

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om löshåååååret

2008-11-11 @ 21:57:05
Postat av: dessie

Bara fär att du blev bra på bilden.. du lovade inte lägga in den! Jag gör ju värsta ankmunnen -.- / älskar dig bästavän & twinie .. / dessie

2008-11-11 @ 22:46:11
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: alice

mitt bmi är 16,8 är lika gammal som dig, 93

är dt för lite lr?

2008-11-12 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0