Hello sweeties

Hejsan folket, förlåt för att jag inte sa godnatt igår.
Hann inte skriva i morse, jag vaknade runt halv 11. Och flög upp, sminkade mig och plattade håret, åt inte frukost.Sen när jag kommer till skolan så träffade Veronica.Så letade jag efter per-arne och studievgledaren i typ en timme, men dom vart helt bort. Och juste det, jag fick jobbdet på boas zoo. Eller gratis jobb haha. Sen så åkte jag till Balle och Vanessas skola. Ritkigt kul. Och dära träffade jag Teddan , han är så snäll och ställer alltid upp :). Så tåkte jag in till stan med Alex nessis och balle. Så träffade jag ballie och vi åkte till gymnasium mässan. Och kollade runt lite, och jag är väldigt intresserad av. NTI Gymnasiet. Som ligger i odenplan, inrikting till media och foto. Verkar skit kul. Och så intresserad jag mig av beuty gymnasiet,  fast det kan jag glömma, för där är det 300 poäng för att komma in. Och sen så var det frisörteknik. Men vi får se, för först måste jag ju börja gå i skolan (?) Sen efter det så drog vi in till stan. Och så träffade jag ralle, men han skulle precis gå när vi kom , :(. Och så kom Jennifer in, så åkte vi hem till mig och nu sitter vi hära. Bloggar mera senare.
PUUSSS

Och så hära ser vi ut nu. kanske inte så fina. Men det är faktiskt torsdg (A)

Kommentarer
Postat av: jossan

Jag kollade oxå på dt där gymnasiet :O dt verkar fett roligt :)

2008-11-13 @ 18:26:07
Postat av: marik

alltid fina ju, men du kommer ju inte in på gymnasium om du knappt går två ggr i veckan i skolan och typ inte ens gör läxor för att få bra betyg? du kan glömma paulina!

2008-11-13 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0