Hello,

Jag har nyss kollat på två filmer på tv, en som heter "specilisterna", eller den kollar jag fortfarnade på. Det handlar om maffior och bomber och sexiga strippor typ. Fatta ingenting, sen så kollade jag på en sjuk film, som handlar om att en känd författarde som åker till en liten stad söderut, sen så kommer det en snöstorm. Och han kör in i ett träd, och så vaknar han hemma hos Annie med brutna ben och bruten arm. Och han känner sig riktigt mördbultad. Och hon är lite små knäpp, så hon ljuger och förklarar till honhom att hon pratat med polisen, osv.  Så han tror det, så hon läser hans blivnade bok. Men det slutar med att huvudpersonen dör i hans bok. Och hon tvingar honhom att elda upp hans bok , och det finns inga andra kopior. Sen så säger hon att Jalin inte ska dö i boken. Och håller undan honhom från värden i ca 6 månader. Och det slutar med att han dödar henne. Ritkgit bra film faktikst ! :) Och jag funderar på att sova, men jag måste kolla klart på maffia filmen. Och kolla vilken text jag hittade på Emelie Dahlgrens playahed ? Vet inte riktigt om det är okej om jag snor den och lägger ut hära. Men den är verkligen ritkgit bra. Stämmer rätt bra in på mig, typ om att inte ta någon skit !
Jag är inte kaxig, det är bara försvar.
Jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på bullshit.
Jag älskar många, men en del lite mindre.
Jag är kär, men bara i kärleken.
Jag snackar inte skit, jag säger bara det som är sant.
Jag är inte egoistisk, bara självsäker.
Jag är inte elak, bara ärlig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

före första, du blir alltid bra på alla bilde rjue!

sen en bild från thailand, den såg hemsk ut men varför då lägga ut den?



plus din pappa läser din blogg säger du, men du skriver ju öppet om fester,sex och sprit, plus lägger ut lite väl nakna och upp pushade tuttar, jag förstår att din papap vill dra gränser, förlåt men du är fortfarande bara barnet, du har druckit,haft sex, playat, röker oh säkert boffatg o knarkat, blivit busted, går hos soc, du är en förälders mardröm, paulina det r din framtid du riskerar

2008-11-23 @ 16:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0