GodNatt kl 02.58

Shit alltså, jag måste verkligen sluta att sova på dagarna. Men allting känns så jobbigt nu. Så jag sover på saken. Har ingen skola irmogn, men har däremot ett möte på onsdag. Och föresten så hade jag skolmöte idag, med rektorn sóch sjuksköteerskan. Och jag är nästan utslängd från skolan (?) Men jag ska byta till Veronicas klass, så ska vi se hur det blir. Och om det inte blir bättre så kommer jag att få anpassad studiegång. Att jag ska gå i skolan 2 dagar i veckan 100 % stöd och jobba 3. Kankse rätt skönt, men jag vill gå i en vanlig skola. Jag har kommit efter så pass mycket i matte och engelska. Har inte vart intresserad utav det på snart 3 år. Men nu måste jag sova. För jag ska till tandläkaren  och jaga tandtroll imorogn. Och sen så ska jag kankse dra ut två tänder. För att jag ska ju få tandställing snart. önska mig lycka till.
God natt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första gången du hade sex, gjorde det ont?

Och var du nervöd första gången ?

Liksom visste du hjur man skulle göra och så?

2008-11-04 @ 03:48:02
Postat av: Anonym

vilken skola går du i?

2008-11-04 @ 14:18:28
Postat av: A

va du går i grundskolan? du kan inte göra så då väl? du har skolplikt du går inte gymnasie..

2008-11-04 @ 15:48:27
Postat av: Malin

Är Robin Fahlqvist oskuld?

Och förresten, jag vet hur det känns med tandställning, har haft min övre i ett halvår, och fick min undre idag! Tandreglerare är idioter allihopa, USCH HATAR DOM! :'(

<3

2008-11-04 @ 17:30:09
Postat av: M

åhhh jobbigt, matte är dt värsta jag vet! :P vad har du gjort för att nästan bli utslängd? ;o

ha de bra!

2008-11-04 @ 18:00:13
URL: http://wurtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0