Godnatt eller snarare Godmorgon ?

Hejsan alla sweetis :)
Har fått höra att jag stavat fel på http://sweetandsaour.blogg.se . Så pallar jag helt ärligt inte bry mig, satt i säkert minxt 2 timmar och föröskte lista ut vad jag skulle heta. Sen finns det en låt , eller snarare en remix- som heter Sweet&Saour som låg och skräpade på mitt skrivbord. Så jag testade det och det var inte upptaget. Och jag är ju som jag är trots allt haha. Jo efetrsom jag inte bloggade någonting igår så tar vi allt i ett nu :) . Jo jag var barnvakt fram tills kl 17:30 igår, men ballie pallarde sig hem till mig ända ut i tyresö . Vi fixade oss lite och drog in till stan, inte så kul. Men sen så träffade vi Daniella och Desirée dära, så vi funderade på att kröka. Men det blev inte av, så vi gick till taco bar och åt. Känns som det var jätte länge sen men a. Efter det så gick Della&Dessie hem till sig och kollade på tv. Och jag sov ju inget den natten. Så vi åkte hem till mig och chillade lite framför datorn. Sen så kom Alma David & Steffi hem till mig. För lilla Alma skulle hämta sin väska som hon hade glömt. Sen fick vi för oss att gå bus eller godis (som ni ser i inlägget under ) Men godis fick vi inte, utan två öl (?) haha. Sen så gick vi ut och träffade Robin johnny debbie sacki balle sanna sara ander och några till. Så vi gick hem till mig efter ett tag. Var ganska mysigt men min pappa är ritkigt pinsam. Åh vad jag skäms ibland, men han är i försig rätt skön. Sen så somnade jag runt halv 3 eller 4. Och vaknade kl 16:00 av att David ringde till mig. Orkade inte göra så mycket, utan ringde Josefin. Så vi täffades i slussen, jag åkte dit med canda dress haha. Men jag skulle endå bara köpa lite kläder. Köpte en rosa wannabe "overzise" tröja med storkarge. Sen så åkte vi hem till mig, jag duschade medas hon satt och tog lite ego bilder.. Vi sminkade oss åt plattade håret. Sen så åkte vi hem till Wille, till Steffie Alma och Davids fest, men när vi kom var alting lie kaoos, vi var dära i max 30 min. Men Andre och Josefin hade redan börjat pussas :O. Sen så drog vi ut utanför Wille , seriöst jag höll på att fryas ihjäl. Skojar inte. Vi drog till timmys, jag hade lite minder en halva vodakn kvar. som någon äckklig fittcivilare(ursäkta utycket) hällde ut. Aja. Sen efter ett par timmar ute i kylan fick i alla fall jag komma hem till David.. Men efter en stund så gick alla som var dära. Så det var jag Saya Favid Björn Andreas Wille och Axel kvar. Så vi kollade på hitta nemo. Ritkgit gullig film även fast jag sett den minst 10000 gånger. Sen ringde en ledsen Dessie till mig och ville möta mig. Men jag orkade inte, men hon åkte hela vägen från enskede till Rosenlund. Och David gick och mötte henne. Hon gick runt och skrek och stojade som vanligt. Dessie style haha. Så gullig, sen kom min pappa och hämtade mig. Inget speciellt hände men han blev jätte sur på mig för att jag hade rökt . Kankse dags att fimpa ciggen, fast det får bli mitt nyåralöfte. Ska dyngna inatt. Pussss

Här kommer lite bilder från  Willes fest.










Bilder från lovet.


Hah när Dessie skäller på abra ..

Oj här vare naket, alma färgar håret.

Oskar langar pouse på skarnäs fest.


Dessie är så söt.

Dessie jennie och jag haha.

"yes min mens är slut"

Bilden från igår hahaha.

Alma tagen på bar gränign med att raka musen med MIN rakhyvel !

haha

påväg till festen i väsby. Och dess rggade upp några okända killar (?)

Cristina drack från någon okänds dricka (?) haha kolla på hennes mödarblick till aaron ?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hhahaa Pinsamt ;$ Fula bilder på mig :(

Paulina <3

2008-11-02 @ 08:04:22
Postat av: blondinen

är det där nyyaa bilder?? :)

2008-11-02 @ 10:39:47
Postat av: Carro

fett skarrigt, ofta alma sitter och rakar musen naken framför er ? sheeeeat.

2008-11-02 @ 13:57:20
Postat av: Anonym

haha varför är det skarrigt? de är ju bästavänner?

2008-11-02 @ 15:51:31
Postat av: Hanna Mogren

Hahahah, Alma! :D <3

2008-11-02 @ 16:03:27
URL: http://hannamogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaron sötis <333333

2008-11-02 @ 16:44:42
Postat av: paulin

Haha mitt badrum saknar lås. Och ja bilderna är ny. Och Josefin, du är alltd söt (A) Och hon rakar benen men vi jävlas bara med henne hahah. Och ofta jag skulle använda utycket "raka musen" helt seriöst

2008-11-02 @ 17:32:43
Postat av: Otaacksam (Izabella)

2008-11-02 @ 17:51:50
Postat av: Izabella

Haha sköna bilder asså:D<3

2008-11-02 @ 17:53:24
URL: http://justfollowme.blogg.se/
Postat av: Emma

äckliga fjortisar

2008-11-02 @ 19:55:58
Postat av: kiss my assssss

shit va coola ni är som dricker och röker. snälla väx upp, det är så otroligt omoget och dessutom är ni små små tjejer och killar på 14 som tror att ni är så balla? det är mer vuxet att skita i alkohol än att dricka alkohol. er tid kommer sen.. och säg inte att du inte är fjortis, för fjortisar dricker och röker. dom söker uppmärksamhet och beter sig otroligt töntigt och omoget på stan. det är inte alltid utseéndet som räknas när man är fjortis.. beteendet är fan värre

2008-11-02 @ 21:51:23
Postat av: Anonym

väx up

2008-11-03 @ 17:09:37
Postat av: Anonym

låt dom njuta av sin ungdom på sitt sätt?det

är väll endå deras egna problem att dom röker och dricker hela tiden:)kanske deras glödje ämne?

2008-11-03 @ 19:54:55
Postat av: Anonym

Det är sant, omoget att sitta och röka och dricka när man är 14 bast. tro inte att ni är äldre än vvad ni är snorungar

2008-11-04 @ 20:14:22
Postat av: Anonym

aaron ,alfuns ?

2008-11-05 @ 14:51:42
Postat av: Anonym

Men låt dem leva livet, bara för att ni inte njöt då& slösade bort år av era liv !

, sluta klanka ner

2008-11-29 @ 00:15:05
Postat av: jäny

ni skriver fjortisar

2012-09-28 @ 01:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0