Godmorgon 06.52

Hejsan och godmorogn, var glada så länge det varar för att det är fredag. Jippie !
Älskar fredagar, har haft svårt att sova. Sov kankse 2-3 timmar. Sen så gick jag upp och gjorde en härlig smoothi och satte mig i soffan. Och pappa som snodde datamusen i natt, för att jag inte ska vara upp (tro mig det funkar) och jag har letat och letat och letat. Men inte hittat den så kl halv sju så frågade jag pappa om var den var. Så ligger den längts in i städskåpet åååh -.-. Jag tänkte gå till götgatan och hämta en hårfärg, okej jag kommer att bli "hej kyckling" i typ ett par timmar. Men jag överlever, men det är sååå himla dyrt att avfärga. Och jag vill ju bli blond. Och det ska jag bli. Men nu ska jag ut och träffa Dessie en stund, fast nu ligger hon som en stock. Måste ringa och väcka henne, haha vad elak jag är. Men jag ska faktiskt träffa henne snart. Idag så blir nog mitt motto. REDBULL ! Kommer att somna annars,
 *Kisses and hugs*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0