Förlåt.

Hello :)
Fölråt att jag blivigt så jävla lat. Men jag har helt enkelt inte orkat blogga. Har haft fullt upp med allting just nu. Och just nu är jag med Dessie, oh juste har jag berättat om mitt och Dessies lilla bråk ? Jo igår så hade Dessie mer en damp. Hon hade nämligen mens och ingen tampong eller binda på sig. Så hon kände sig galet äcklig och vi var påväg hem till mig jag fahlqvist johnnyboy balle och ballie, och så självklart lilla Dessie. Så jag började jävlas med henne när vi skulle åka på tuben hem, genom att dra ner hennes hörlurar från öronen. Så hon blev skit lack, och som jag är så älskar jag att retas. Och speciellt med Dessie när hon har pms ! Hahahha. Och så komentarade jag till ballie att fahlqvist strulat med Josefine Ulander (Och det är ju min och ballies favorit). Och då slank det en kommentar från dessie "då ska vi inte ens prata om hur många du har knullat med ?" Och vad skit kaxig. Och jag som ocå var på "jätte bra" humör fick alltså damp. Så sopottade jag på henne. Efter det så ignorerade jag henne i typ 15 min.  Och så föröskte hon bli kompis med mig för att hon skulle få ett tuggumi. Men jag sa glöm det och spottade lite på henne, så vi började bråka. Och det blev värsta "catfighten", och det slutade med att Dessie rev mig, och jag slet henen i håret. Så patetiskt, sen så sa vi att vi aldrig skulle bli kompisar igen. Men icke sa nicke, nu är vi chompisar igen. Vilket happy ending va ? Aja och idag, så var jag i skolan, det var lite pinsamt för jag känner nästan ingen i min klass. Och jag och dom jag känner har helt olika tider, men dom är jätte roliga, och skit sköna ! Sen så efter det så åkte jag till ungdomsmotagning, och skulle fixa en sak. Sen så efter det så drog vi til TacoBar, muuums . Vi tog 3an till södersjukhustet för att jag skulle sola. Medans jag solade så snodde Cristina och Dessie deras årsföråd med kondomer. Fast man fick ta, men inte speicellt många (?) Så Dessie hade hela väskan full. Haha,sen så drog vi in till stan och va dära nästan hela dagen. Vilket liv, men imorogn är det Fredag. Ååååh vad kul !

Och angående uppdateringren, förlåtfrölåt.
Jag lovar att bli bättre på det.  För jag vill ju ha så många besökare som möjligt. Och sjäcklart för att ni ska få en liten bit av mitt vardagsliv. Säg något ni skulle vilja att jag bloggade om. Som t.ex något ni skulle vilja veta om mig. (inga frågor)
Aja nu ska jag och Dessie busringa till heta linjen SKIT KUL ! HAhahha
*Puuusss*

I love u, (tagen i dag,)

Kommentarer
Postat av: dessie

så jävla taskig bild haha, fett fittig paulina!

2008-11-21 @ 11:26:59
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är grejen med att soptta på någon? gjorde du verkligen det? :P alltså, är inte det något väldigt kränkande för dig? jag fattar om man gör det ifall någon säger något elakt om t.ex ens familj osv, men för en sån sak, är liksom bara" aah jag spottade på henne" för dig? :P

bra blogg

2008-11-21 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0