Förlåt och godnatt

Hello babies, förlåt om jag inte uppdaterat men idag har jag inte hunnit. Och igår var jag bara lat. Hära är en dikt jag skrev. Haha, jag spottar på patetiska folk sån den perosnen som den handlar om. Mitt batteri kommer att fö på datorn och min mamma har gömt min laddare, fan. Vi görs imrogn. Puss
 

"Trångsynt och kaxig fyller du dina skor. Sanningen är bort om allt vad alla andra tror, jag kommer alltid skratta för jag vet vem du är - en spacklad tjej med klackar som ingen håller kär. Med självömkan och depression försvinner du bort i en dröm. Omedvetna lustar styr nu din sömn. Du omgivs av ogivande vänskap - ja vänner utan framgång. Men jag ser din framtid --- juckandes mot en stång.  Du tror du kommer lyckas, charma med din blick men den enda du kan charma är din fulla pojkväns dick. Slicka, sug och spotta glöm nu ej att le, inte vill du bli...som morsan din. "

Kommentarer
Postat av: kristina

vilken bra!

2008-11-27 @ 06:34:42
URL: http://nnorin.blogg.se/
Postat av: MiKaElA

sköööön :)

avskyr elaka, hemska, otrevliga människor.. specielt dom som ger sig på och retar folk dom inte ens känner eller vet om. så patetiskt.

2008-11-27 @ 12:24:00
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitbra :d

2008-11-27 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0