Bebisar

Hellohello, nu sitter jag hära och äter en smörgås från sandys, kyckling och currry. Jag ville testa något nytt för en gång skull. För jag är bara van vid att äta vegertariskt och greikis wraps. Men det är riktigt mumisgt ! Har nämligen rast på jobbet, och det är så galet skönt att det inte ligger så långt bort, det är gångavstånd. Och mitt emot Jossans skola, så jag hoppas att hon kommer och hälsar på . :) Jag fick pengar till en ny plattång igår, för att min gamla började låta och skit :S så pappa sa att jag inte fick ha den -.-.. Men nu ska jag nog tillbaka till jobbet i djuraffären, har rensat skit så det räcker tycker jag.. Menmen, jag har ju skolplikt eller vad man nu ska kalla det.
*kysser*


Första gång jag kände på snön  för igår. Älskar dig soulmate Desirée Nilsson <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va läskigt precis idag tänmkte ja ringa dig o fråga om du violle ses po allt o ja tänkte gå itll djuraffären men ja koma på att din mobil är sönder :( Du måste få en ny så man kan nå dig ?:O Love u, Kmr o hälsar på imrn om du jobbar ?

2008-11-24 @ 18:30:02
Postat av: Anonym

//Jossan

2008-11-24 @ 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0