Bättre sent sent en aldrig

Okej, nu är jag lite väl sen med den hära. Men den verkar rolig.
Haha !

å in på kontaktlistan. Håll in knappen som går neråt och stanna efter en stund! Fuska inte!


DETTA HÄNDER DIG UNDER EN FEST:


Du går dit med: Aspbacke
Du är där med: David olsson
Du dansar med: Elias
Du kramas med: Sackarias
Du hånglar med: Nicknack
Du går hem med: Langare Tensta
Du somnar med: Nellie
Du har sex med: Ralleminballe


Godmorgon folket, jag mådde inte så bra så jag orkade inte gå till skolan.
Och så var jag bara allmänt jätte trött . Så jag ringde till David som bad mig att ringa. Så vi snackade lite, och nu ska jag ta ett varmt bad, känner mig inte så fräsh. Även fast jag duschade igår, bkloggar mera senare.
Puss <3


Maria Söderströmt, I love u !

Kommentarer
Postat av: ella

är det något emellan dig och ralle? ;)





föresten, KOLLA IN DEN HÄR COOLA SIDAN!!! min kompis har samlat ihop presentkort för 2000 :) gratis kläder, så tveka inte! ;) http://www.gratismode.se/?c=8943

2008-11-21 @ 14:19:04
Postat av: Alexandra

Jag tycker du är jättefin i mörkt hår!

tycker verkligen inte att du ska färga blont, men det är såklart du som bestämmer men just so you know haha så passar dy skiit bra i mörkt!

as bra blogg! :D

2008-11-21 @ 14:39:56
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska färga håret blondt, visst du är jätte fin i brunt. men jag skulle vilja se dej i blondt hellre, fast dock inte platina. utan blond med ljusare slinger om du fattar. asså inte vitt hår men ljustblondt :)<3

2008-11-21 @ 15:56:50
Postat av: Anonym

du är finare nu .. om du gör det du kommer ångra dig stort. och det är fult

2008-11-21 @ 16:48:52
Postat av: N

Tycker du också borde färga blont, såå fint på dig !

Har inte ralle en tjej ?!

2008-11-21 @ 21:08:07
Postat av: Anonym

tkr du är ASSNYGG i brunt =)

du ser inte så liten ut heller,utan äldre och snyggare =)

2008-11-21 @ 21:33:10
Postat av: Anonym

uuuuuuusccch "!!

2008-11-22 @ 12:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0