BAD DAY

Hello, jag är så jävla irretarad på mig äckliga fula feta jag vet inte vad pappa. Han kan seriöst gå och knulla sig själv. Jag vaknade, väntade tills Robin gick, jag duschade. Sen så städade jag mitt rum det bästa jag kunde. Och vet ni vad horan säger då "du får tyvärr inte gå ut ". Och han lovade om jag städade mitt rum. Så jag gjorde det.. Sen så börjad ehan och jag bråka som fan, så jag snackade med mamma. Och det slutade med att jag kastade min telfon i väggen, och sen när jag skulle sätta på den såfunkade det inte. Och då kastade jag dem allt vad jag pallade så den gick i fyra delar. Så när jag sticker sen, så når tyvärr inte min fula hora till pappa mig :) synd va ? Så nu kan jag ite få tag på ngn. Tro mig nästa helg ska jag supa så mycket så att jag hamnar på Maria pool. Då kan jag få utegångsförbud, men nu. Min pappa har föstört en fuckign helg.

Kommentarer
Postat av: mickis

svar:



Naveln :P

2008-11-22 @ 20:33:26
URL: http://picks.blogg.se/
Postat av: mickis

skit fin på din header!

2008-11-22 @ 20:41:09
URL: http://picks.blogg.se/
Postat av: Nelly

OJ vad schysst dah..

MEN du kommer väl få ny mobil sen hoppas jag..

annars blir dt korkat.

2008-11-22 @ 22:45:27
Postat av: Anonym

läser inte din pappa din blogg han kmr ju se allt du skriver om att du super o allt? :P

2008-11-23 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0