baby

Hello babys, nu sitter jag hära och har väntat på datorn. Var inte ute så mycket ida.. Cristina och Jenoa kom hem till mig, dom hade precis ättit på tacobar och hade en stor fet påse i handen. Haha äkta dom. Sen så gick vi ut, och jag fick min första snöboll för året på mig. Och ingen mindre en utav cristina, haha. Hon är så rolig ibland. Sen så kom Cristinas pappa och hämtade henne vid mariatorget. så jag och Jenoa åkte till slussen och åt på tacobar. Yummi ! Sen när vi komer upp dära irån, så ser vi Johnnyhboy och fahlqvist i en telfonkiosk. Båda står och röker.. Inte bra ! Men aja, så ger Robin Jonjon sin nytända cigg och säger vänta. Så springer han fram och kastar snöbollar på mig.  Usch vad elakt, sen så gömde jag mig bakom Jonhnny och så råkade jag bryta Robin cigg, haha rätt åt han ! Sen så hade vi feta snöblls kriget, eller alla hade det mot mig.. Så jävla elakt. Sen så åkte jag hem och msnade lite med Sacscha RobinB typ. Har inga på min nya msn, men btw lägg till mig [email protected] , haha visst är namnet roligt ? Aja sen var jag tvungen att ge datorn till pappasen som skulle spela poker som vanligt. Så jag kollade lite på tila teqila. Åh jag älskar henne ! Och det gjorde ont att se henne gråta. Asså jag är seriöst kär i henne ! Att hon ågar gå ut med sin sexuella läggning i tv, hur hon går runt och håller på att pussas med alla kankse är lite öerdrivert. Men jag avundas utav henne ! LOVELOVE. Sen så kollade jag lite på saouth park, så jävla dåligtoch tillgjort, och dessutom så är det av pappaer. Men jag som har lite torr humor gillar det ibland. Haha.. Men nu funderar jag på att duscha ? Får se om jag bloggar mera senare. aja puss och Godnatt på er !


 Hon har allt, utseendet blicken kroppen ansiktet. Hon har allt, och så är hon så snygg. I love her

Kommentarer
Postat av: Alexandra

är du rik?

2008-11-25 @ 07:30:01
Postat av: Anonym

Nej, klar hon inte är RIK !



Jag tkr Tila är ganska falsk. Plastig och dålig hud av för mycket festande. Men hon verkar ha kul & gör sin egen grej . Utåtriktad& så !

2008-11-25 @ 15:15:37
Postat av: Anonym

hon är 31 år gammal..

2008-11-25 @ 17:05:41
Postat av: Anonym

Röker du elr gör du det inte ?

2008-11-25 @ 17:36:27
Postat av: Anonym

Svara:

Är du bi?

2008-11-25 @ 17:58:24
Postat av: paulina

Nej jag är inte bi, jag bara avundas utav Tila. Och hennes enroma självkänsla :)

2008-11-25 @ 18:20:55
URL: http://sweetandsaour.blogg.se/
Postat av: Anonym

men alltså jag tkr verkligen inte hon är snygg

2008-11-27 @ 19:05:16
Postat av: johanna

du är sötare en tila

2008-11-29 @ 19:43:08
Postat av: emme

jag kommer ifrån samma land . dt är lustigt.

saknar dig vännen min!

2008-12-01 @ 20:50:45
URL: http://emloou.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon ser ut som en alien

2009-07-23 @ 11:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0