äntligen

Nu har jag lungnat ner mig. Har kastat sönder min mobil och haft sönder spegen. Jag får seriöst damp. Jag måste ha adhd eller ngt. Ursäkta mig för dom orden jag använde.. Men nu sitter jag hära skit irreterad och godissugen, och det värsta av allt. Jag får inte gå ut. Och när jag inte får gå ut på en helg så får jag seriöst damp. Jag kan sitta och riva mig själv på armarna eller bita mig själv, jag vet inte varför jag gör det men jag har gjort den enda förns jag var liten, funderar på att sätta på mig lösnaglarna men jag vet inte om jag orkar. är trött efter mina små "utbrott".. Hehe. Puss
                    

Kommentarer
Postat av: dessie

Jag saknar dig, mitt allt. Jag saknar dina små utbrott ;$ du jag måste få tag i dig idag, för jag behöver snacka med dig! jag sover hos dig idag? skriv till mig på pa så jag vet att jag får! <3

2008-11-23 @ 10:51:34
URL: http://desireenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0