anpassadstudiegång ?

Hejsan allihopa, har nys fixat mig. Ska till skolan, fast vi ska typ bara snacka, fast i två timmar ? Det är väl lite överdrivet ? Aja skit sak samma, jag ska ha anpassad studiegång och dt betyder alltså - att jag ska jobba två dagar i veckan. Jag funderar på något som inriktar sig på djur eller kläder. Kanks i ett stall ellet något, för jag red ju tre år förut. Fast det var rätt så länge sen, jag red med min kära bardomsvän Ebba. Saknar henne så. Nu när det är kallt så sitter jag hära med en jätte halsduk (se bild). För jag har ju sålt med Fjällräven till Desirées kompis Amanda, hon är jätte söt och snäll. Så hon tar nog bra hand om min Fjällis, haha. Så jag ska köpa en kort grön goose tror jag, av pappas kompis. För jag kan ju knappast gå runt och frysa i almas skinnjcka. JACKAKUT. Jag måste ha den nununu. Men nu ska jag pallar mig utåt, ska köpa en latte på sandys på vägen, mumsigt. Puss

Haha visst ser jag trött ut ? Oh det kan du ge dig fan på att jag är.


Och angående Tatueringen, så ser jag att folk har frågat/undrat mycket om den.
  1. Ja den är äkta !
  2. Och utomlans får man göra tatueringar med föräldrarnas tillstånd.
  3. Och nej det gjorde inte ont, det var det "okänsligasste " stället att göra på, med ja jo det kändes.
  4. Och ja jag fick göra en för min pappa.
 5 . Och alla som undrar varför jag skrev "Paow", det var min pappas idé. Okej jag kankse ångrar att jag skrev in W. Men det spelar inte så stor roll. När jag blir stor kommer jag nog bara att skratta åt det.



Kommentarer
Postat av: E L I N B L O N D

vacker!

2008-11-11 @ 15:23:59
URL: http://moreofelin.devote.se
Postat av: Anonym

hur kan du bli så bra på alla bilder? sheeet vad du ser bra ut!!

2008-11-11 @ 15:35:02
Postat av: Anonym

vad använder du på läpparna? dom blir alltid så fina ! du också såklart.

2008-11-11 @ 16:07:32
Postat av: Mickispickis

jaa vad heter märket å allt på det läppglanset? fiin bild, haha tokig du är men jaa klart man skrattar åt det om 20år? haha. ha det bra <3

2008-11-11 @ 17:20:49
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart gjorde du ditt löshår? är det liksom med lim eller clips? :S<33:)

2008-11-11 @ 17:31:37
Postat av: Anna

vart har du köpt ditt löshår?

skulle inte du kunna skriva ett inlägg

om ditt hår osv? skulle vara fett najs :)

ha dt bra. din blogg är bäst! <3

2008-11-11 @ 18:42:16
Postat av: Anonym

fan vad fin du är, massa kramar! (:

2008-11-11 @ 18:43:24
Postat av: marika

du är alltid så fin, du borde känna dig stolt över dig och din kropps utstrålining :) men vad kostade tatueringen?

2008-11-11 @ 19:01:37
Postat av: emma

asså har du mörka ringar under dina ögon? du sover liksom så sent oså. och på bilderna ser man inget, hur täcker du, vad använder du för smink? concealer? :)<3 skulle vara grymt shysst om du svarade :)

2008-11-11 @ 19:55:51
Postat av: emelie

vilken längd har du på ditt löshår och hur många clips köpte du ?

2008-11-11 @ 19:57:15
Postat av: Anonym

har du ens clips? har du inte sånt där lim?? x)

men de dära med att göra ett helt inlägg om ditt hår gör de ! e sjuuukt intresserad :) tihi

2008-11-11 @ 21:51:49
Postat av: Anonym

är det din pappa som gjort dig till hoe oxå?

2008-11-16 @ 00:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0