19:35

Hello sweeti '
Idag har det ine hänt så mycket. Jag vaknade kl 10. Och jag och pappa gick och bokade tid till en remiss hos doktorn. Jag ska till hudläkaren imorogn, och sen ska jag sola ett speciellt solarium. Som är bra för huden och som man blir mycket brunare av. Yess, men jag vill egentligen bara bli av med mina utlsag. Håller mig mest inne när jag har dom. Men doktorna sa att det skulle bli bättre om ett par dagar. Hoppas jag i alla fall. Har mest kollat på tv, men överaskades av att cristina Raffa och Jenoa kom hem till mig, för jenoa skulle hämta sina jeans. Så vi gick ut och rökte, sen gick jag hem och nu sitter jag hära. Kollade precis på "next" på MTV. Riktigt bra faktikst. LOVE

Ja du så hära ser man ut nu, kankse inte bästa bilden. Menmen. Bloggar mera senare.

Kommentarer
Postat av: m

hihi hur många besökare har du på pea varje dag? :) sen ville jag också fråga; vad e dt största antalet du fått på gb utan o skicka bcn lr ngt, eftersom du va så himla känd. och sen en till fråga vad är dt för solarium och var ligger dt och hur mycket kostar dt? för jag har också problem med huden, å dt skulle vara mycket till hjälp! :)

2008-11-03 @ 20:26:47
Postat av: Leyla

älskar din blogg, haha. Fortsätt blogga :)

2008-11-03 @ 20:27:17
URL: http://luxy.blogg.se/
Postat av: g

hihi hur många besökare har du på pea varje dag? :) sen ville jag också fråga; vad e dt största antalet du fått på gb utan o skicka bcn lr ngt, eftersom du va så himla känd. och sen en till fråga vad är dt för solarium och var ligger dt och hur mycket kostar dt? för jag har också problem med huden, å dt skulle vara mycket till hjälp! :)

2008-11-03 @ 20:29:42
Postat av: grisan fisan ;p

hihi hur många besökare har du på pea varje dag? :) sen ville jag också fråga; vad e dt största antalet du fått på gb utan o skicka bcn lr ngt, eftersom du va så himla känd. och sen en till fråga vad är dt för solarium och var ligger dt och hur mycket kostar dt? för jag har också problem med huden, å dt skulle vara mycket till hjälp! :)puss & kram

2008-11-03 @ 20:30:44
Postat av: Paulina

på pea ? Kankse mellan 600- 2000. Men det var mycket meera förut. Och gbes, det var nog när jag var i thailand öer sommaren. Då hade jag runt 140. Och typ 40000 besökare. Och solariumet, det solat jag eftersom jag har psoriasis. Och man måste få en rimitch för det. Och det kostar ungeför 200 för 20 min. Ganska dyrt. Men det hjälper.

2008-11-03 @ 20:45:09
Postat av: Anonym

amajgad? får dug 2000 besökare per dag, du måsteh vaara känd sötnos :O

2008-11-03 @ 20:55:06
Postat av: Anonym

haha next bögarna :D <3

2008-11-04 @ 17:36:55
Postat av: NN

Älskar att du&dessie är västa PARIS&NICOLE , liiite fjortisar. Men det är ju kul ,



Kan 'nte fatta D Evvo sa om dina tuttar, fyfaan vad wierd ! ! - Meen gjorde d ont att pierca näsan ? ( gjorde U själv ir hemma )

Kan du berätta om när du förlorade oskulden ? - inte bara datumet, utan hela fucking storyn :P



FIn är du iaf,

2008-11-28 @ 23:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0