18:12

Hejsan gott folk, som ni nu ser så har jag inte uppdaterat något .. Men på helgerna har jag helt enkelt inte tid med att sitta som en mupp framför datorn. Och nu ska ni höra vad som hände i helgen, jag och Desirée missade skola i fredags. För det gick inte att väcka oss :$.. Vi fixade oss nästan hela dagen, och runt kl halv 5 gick vi ut. Och så ringer Ettie till mig och frågar om vi vill följa med hem till Agge, som hade ff hemma. Så vi drog dit runt 7-8. Melina Fanny cristina och ballie kom sen. Det var faktikst ritkgit kul, (tänker inte gå in på detaljer om vad som hände). Men sen runt 10-11 så gick alla. Och jag som egentligen inte fick sova borta.. * Aja så jag och Cristina pallarade oss till gullmarsplan. Där han köpte en varsin kebab till mig och cristina. mums ! Sen så åkte vi hem till henne, och så som cristina är så somnar hon nästan alltid dirket. Så tråkig. Så jag låg och kollade upp i taket i säkert två timmar. Och äntligen så slumrade jag till. Och då vaknar jag utav att mammasen ringer. Och säger "jag kommer förbi med taxi oxh hämtar dig nu" och låyter jätte glad. Hon hade ju vart ute med Jobbet och tagt sig ett par öl. Och hon som abolsut adrig brukar dricka brukar bli ganska full haha. Sen så åkte jag hem och sov. Sen på morognen så träffad jag cristina och vi fixade oss, sen så tänkte vi gå på en "fest" men det blev inte av. Så vi åkte till spånga. Snacka om misslyckad kväll, sen så drog vi hem till cristina och låg och snackade lite.   Där har ni min helg kortfattat :) Oh juste, idag är ju det första advent. Hihi idag är det 24 dagar kvar till julafton ! Jippie :)  Lovar att bli bättre på uppdateringen och outfiten. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg e jätte bra fortsätt blogga :D

2008-12-01 @ 00:07:33
Postat av: Anonym

Vad brukar ni göra i spånga egentligen?

det finns typ inget där, oftast helt öde på typ lördagkvällar?

2008-12-01 @ 08:21:19
Postat av: Anonym

hur många besökare har du??

2008-12-01 @ 11:24:43
Postat av: Anonym

hur många besökare har du??

2008-12-01 @ 11:24:44
Postat av: Anonym

vad gör ni i spånga...? eller asså, vilka träffar ni där?

2008-12-02 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0