17.34

Hejsan alla bloggläsare :)
Fölråt om jag glömde att säga godnatt igår. Men pappa satt och spelade poker och jag var i stort sett helt slut. Och tiden hos frissan missade jag, eller jag hann inte. För jag hade Soc möte ! Usch så tråkigt det var. Så nu ska jag till frissan kl 10.00 imorogn. Och jag ska sitta dära i 3 hela timmar helt själv. Gud så tråkigt. Somnade rätt så tidigt igår kl 2.00. Okej Tidigt och tidigt, men för mig var det de. Sov ju inget natten innan. Och så var jag igån hela dagen igår. Oskar och Teddan och Dessie var hemma hos mig, rätt så kul faktikst :D. Aja tillbaka till saken, idag så gick jag på socmöte, sen så somnade jag i soffan och vaknade nu ! Orkar inte göra någonting idag. Bloggar mera senare,

*Puss*


Och hära är lite roliga bilder som man kan ta med min dator. Haha !


Haha en bild på mig .

Och en bild på Dessie, HAHA

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vrf går du på soc möten hela tiden?

2008-11-06 @ 18:42:29
Postat av: ihih

& varför var du där just idag?

2008-11-06 @ 18:57:51
Postat av: Anonym

dess ser ju ut så där på riktigt -.- för mkt smiink !

2008-11-06 @ 19:56:29
Postat av: dessie

Haha!

2008-11-08 @ 19:01:26
URL: http://desireenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0