15:15

Hejsan biittchhheeees. Igår gick jag hemifrån runt kl 18.00. Och åkte in till stan och träffade Jossan och alla. Sen så gick vi runt lite och väntade på att vi skulle åka iväg från plattan. För det är inget liv, och okej om man ska handla eller något. Men att bara stå och hänga dära ? Fy fan asså. Sen så åkte alla iväg till rådmansgatan. Så var jag  rebekca matlida och alex kvar dära. Och undrade vart fan alla tagit vägen ? Så jag och alex gick iväg och ringde till Maria. Och då sa hon att hon var i rålis, så vi åkte till fredhemsplan och gick ner i rålis. Och var dom dära ? Nej, då hade hon menat rådis. Men hon var alldeles för full för att snacka ordetliget. Så jag och svea pallarade oss upp till tuben, och så åkte vi till rådmansgatan. Och där var emma balle melissa vanessa nessis teddan krina och alla dom dära. Så vi var dära en stund och alla ville gå på fest, och raffa visste några som hade chillkrök i rågsved. Så jag vaness jag cristina & Raffa åkte dit. Dom kom och mötte oss vid tuben, så gick vi hem till dom. Det hyände inte så mycket förutom att vanessa däckade i badkaret efter 10 minuter, haha ! Och det var bara killar dära, dom bjöd på dricka och allt. Fett schyst, visst ? Raffa och Vanessa sov kvar dära. Och cristinas pappa kom och hämtade oss utanför porten. Sen så åkte vi hem och gjorde inte så mycket Jag somnade runt sex, och så ritade jag på cristina. SKIT KUL ! Men hon vakande endå inte -.- . Oh jusste, nåär vi var påväg till rågsved så träffade vi en skit rolig tant. Som typ stog och viftade bort bakterier med en påse. Och ingen fick komma nära henne för då skrek hon "sluuutttttttaa" med värsta dialekten. Lite elkat faktikst, men det var inte jag som hållde på. DEt var mest Raffa och Cristina. Men det slutade med att tanten gick av i slussen och bytte tåg. Haha ! Kolla in Alexandras pressis. Visst är den söt ? MEn nu ska jag duscha och fixa mig för dagen.


 

*Kisses*


En skit ful bild på mig cristina, tagen samma dag som jag kom hem från thailand.

Kommentarer
Postat av: madde

jättefin blogg, spanar in den varje dag :)

you go girl<3

2008-11-09 @ 22:21:50
URL: http://madelenepiwek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Typiskt Crisitna och raffa att hålla på MEST

2008-11-11 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0