12.02

Känner mig rätt så duktig, att jag faktiskt gick upp innan 10 idag. Det var länge sedan. :) Håller på att ladda in lite låtar till ipoden. Sen så ska jag ut med Dessie och köpa ett pa nya örhängen. För det hände en olycka med mina andra. Dom försvann, spårlöst försvunna. Men jag vet vem som snodde dom (?) Haha. Men dom är ändå så billiga. Så om hon kunde fårgat så kunde hon fått dom endå. Haha fett synd va ? Men dom är faktiskt ritktigt fina. Skulle vilja köpa ett par riktiga men dom är gelet dyra och ser exat likadana ut. Dom koster runt 799 .-. Och då kan jag ju lika gärna köpa ett par för 69 ? Och förresten så har jag blivit utsläng från min klass, och nästan från skolan ? HATA REKTORN. Och det roliga är att jag inte ens har gjort någonting. Men nu har pappa tjatat lite, så jag ska börja i Veronicas klass nästa vecka, så man kan säga att jag har haft 2 veckor höstlov. Fast ända anledningen till att jag får vara hemma är på grund av min Psoriasis, men ärligt så skulle jag nog helldre vara utan den. Jag saknar faktikst skolan ! Ska bara sminka mig, och snart kommer Dessie. Har saaknat henne.WIIEEE !
Puusssss


Veronica sötnos :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är Psoriasis ? :)

2008-11-05 @ 16:34:42
Postat av: Anonym

varför börja du i en ny skola ? :) går ngra av dina andra kompisar där elr ?

2008-11-05 @ 17:31:27
Postat av: Anonym

vad var det för örhängen? :) kan du inte visa bild och vart man kan köpa dom? :) kram

2008-11-05 @ 18:22:50
Postat av: Anonym

varför blev du utslängd från din klass? :O

2008-11-05 @ 19:07:24
Postat av: Anonym

VERONICA MELIN !

älskar henne, vi gick i samma skola i 6;an&sjuan

2008-11-28 @ 23:48:12
Postat av: Anonym

fulare får man leta länge efter

2010-01-25 @ 01:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0