01:31

Hello alla söta bloggläsare. Nu ligger jag hära i sängen med min bästavän desirée , fast hon ligger och snarkar hejvilt brevid mig. Haha så gulligt. By the way vad tyckte ni om outfit , borde jag lägga in mera sånt ? Hihi kankse borde det, men det är så jobbigt att ta kort och sen springa och sätta på självutlösaren och sånt. Och nu när jag är hemma hos min kära mor så har jag ingen webb och ingenting som jag kan redigera bilderna *suck*.. * Aja tillbaka till saken, idag så gick jag ju inte till skola. För att jag kände mig lite krasslig. Så jag stannade hemma och sov, galet skönt. Sen så runt kl 2-3 så kommer Dessie hem till mig, vi passar min syrra fixade oss. Och lite annat skoj, och sen så åt vi mat. Mums.. Kyckling med liiiiiis, haha bara Vanrssa fattar. Haha vad tråkig jag är. Sen efter det så åkte vi till Tyresö c och träffade Ralle, och därefter så åkte vi hem till Aspbacke. Vi chillade lite och kollade på saw1 och saw2. Haha riktigt mysigt.  Även fast jag inte är så myc´ket för skräckfilmer. Jag vet inte varför men jag mår alltid illa utav dom.. Och så får jag rysningar i hela kroppen. Usch. Vi var med dom ett par timmar, sen så n är vi skulle åka hem. Så gick bussen 23:03 och klockan var 22:05.. Vi missade bussen med 2 min. Så typiskt, så vi tog bussen upp till Centrum, där träffade vi på Lina och janken. Haha. Sen så väntade vi i runt 30 min på bussen. Så vi tog den och gick av en sation innan för att jag påstog att det var närmare. "kumla skola" gick vi av.. Usch hatar den skolan,* det var galet läskigt ute. Och Dessie höll på att skita på sig. Haha.. Sen så kom vi till slut hem till mig, och vi åt pringels med tacosås. Ritkgit gott faktikst ! Och sen så kom mammas kompis Therese och skulle hämta mina Marsvin, som just fått två små ritkigt fina söta bebisar. Love them ! Dom har fina färger och är ritkigt bra till avel.. Fast honan ska helst vara brunfärgade. Aja, hon kom och hämtade dom för att hon ska ta hand om dom när mamma åker till Estland nästa vecka. Dom åker nästan alltid dit.. Så typiskt.. Jag tog nyss en dusch och nu ska jag sova. Godnatt alla sötnosar !






Kommentarer
Postat av: madde

jaaa, du borde verkligen lägga ut mera outfit :)<3

2008-11-28 @ 13:18:17
URL: http://madelenepiwek.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina örhängen?:)

2008-11-28 @ 14:10:57
Postat av: babbish

tja, kommer du ihåg mig paulina?

2008-11-28 @ 17:01:55
Postat av: D.

Ja gud ja, fortsätt med det !

Men berätta var kläderna kommer ifrån :)

Tack för en skit bra blogg !

2008-11-28 @ 17:08:44
Postat av: Emma

det går att redigera online ;P tyå.. picnik.com. Med massa effekter, om det var det du menade med redigera :P

2008-11-29 @ 15:19:39
URL: http://emmajjs.blogg.se/
Postat av: Anonym

men usch desire diarre är så ful

2008-11-30 @ 15:50:15
Postat av: Alina

Hej! Undrar om du har lust att tipsa om någon bra film? :) Ha det bra!

2008-11-30 @ 15:57:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0